2777
2789
عنوان

بیاین بگم چی شد😶😶😶

191 بازدید | 22 پست

من خیلی خسته بودم دیشب هم نخوابیدا بودم نتونستم واسه سحری بیدار بشم خواب موندم شوهرم الان بیدار شد گفت خواب نمونیم گفتم خواب موندیم بلند شدم زنگ گوشیم رو خاموش کردم خوابیدم بعد شوهرم برگشت گفت خاک برسرت بزارن منم گفتم خاک برسر خودت بزارن بعد من وسط تخت خوابیده بودم با شدت با کف دست محکم هلم داد برو اون ور بخواب من میدونستم تو بیدار نمیشی به خودم میگفتی گوشیمو زنگ میزاشتم منم گفتم ببخشید خودم هم میخواستم بگیرم توهم کرونا گرفتی تازه خوب شدی به تو واجب نیست بعد هیچی نگفت خوابید الان انقدز ناراحتم بخاطر حرف هاش

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


روزه ميگيره و با تو اين رفتارو داره؟ از اوناست كه فكر ميكنن روزه گرفتن فقط گرسنگى و تشنگى كشيدنه 

فيزيك بعدها ثابت ميكند در روزهاى بارانى جاى خالى آدمها "بزرگتر" ميشود 
با کف دست میزدی پس کله ش😒😒😒😒

دیونه است بابا حالا فردا به مامانش میخواد بگه اونم پاشه بیاد بالا چرت و پرت بگه منم ایندفعه میخوام بزنم به سیم آخر بگم به تو ربطی نداره

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

چقدر خشن خداییش من تاحالا چند دفعه خواب موندم واسه سحری شوهرم😂😂 ولی نهایت همون وقت اخم کوچیک میکنه و بعد میخوابه

خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حال‌ام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه  فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین  )
چقدر خشن خداییش من تاحالا چند دفعه خواب موندم واسه سحری شوهرم😂😂 ولی نهایت همون وقت اخم کوچیک میکنه ...

این کلا خوشی هاش برای خانواده شه بدبختی هاش واسه من 

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز