2777
2789

من این حلیم و شکر میاد حالم بد میشه ما حلیم رو با نمک یا شیره انگور یا خرما میخوریم

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرةالایام                          سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


والا میگن نمک....!!!!!😁

بروووووو 

تباهن 

صبام...⚖سوالِ حقوقی داشتین در خدمتم⚖می دانم اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، دنیا تمام تلاشش را می‌کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی، همه‌ی ما شبیه یکدیگریم...

نمیتونم تصور کنم کسی حلیم رو با نمک میخوره 🥴🥴🥴🥴🥴🥴 حلیم اصلش با شکر و دارچینه 

نترکون دیگه سومین کاربریمه نی نی یار  عالم از شور و شر عشق خبر هیچ نداشت فتنه انگیز جهان غمزه جادوی تو بود   خدایا شکرت بابت داشتن یه پدر و مادر دلسوز و یه همسر مهربون دو تا وروجک شیطون فقط تنها چیزی که خدا جون ازت میخوام سلامتی خانوادمه همین   اقایون محترم درخواست دوستی ندید   
من مشهدی هستیم میریم حلیم میگیریم روش دوتا ملاقه پر قیمه میریزن دیگه نمیشه با شکر بخوریش مجبور میشی ...

اره دیدم خوشمزه س باقیمه؟

اخه تصورشم دردناکه حلیموباقیمه مخلوط کنی😳

من مشهدی هستیم میریم حلیم میگیریم روش دوتا ملاقه پر قیمه میریزن دیگه نمیشه با شکر بخوریش مجبور میشی ...

ولی خداییش من این ترکیب رو اصلا نمیتونم تو مخیله ام جا بدم

نمیگم بده ها ولی خیلی تعحب میکنم 

شایدم بخورم خوشم بیاد نمیدونم🤷🏻‍♀️

آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز