2789
گو۰شت و گندم‌بیشتر با نمک‌خورده می شه اصلش همینه شکر کجاست


عکسو ببین عزیزم😎😎😎

خوب فسنجون و خورشت آلوچه هم شیرینه هر دوش گوشت داره


آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم   

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عکسو ببین عزیزم😎😎😎 خوب فسنجون و خورشت آلوچه هم شیرینه هر دوش گوشت داره

البالو پلو رو یادت رفت 

نترکون دیگه سومین کاربریمه نی نی یار  عالم از شور و شر عشق خبر هیچ نداشت فتنه انگیز جهان غمزه جادوی تو بود   خدایا شکرت بابت داشتن یه پدر و مادر دلسوز و یه همسر مهربون دو تا وروجک شیطون فقط تنها چیزی که خدا جون ازت میخوام سلامتی خانوادمه همین   اقایون محترم درخواست دوستی ندید   
با گوشت گوسفند یا مرغ درست میکنن خوشمزه😍 به هم سرخ‌میکنن میریزن تو گوشتی که پخته شده و آلو چاشنی ...

همون خورشت به اگه منظورته آره خوردم

البته با سیب و هویج نخوردم

فکر میکردم فقط ما اصفهانیها خورشت به میخوریم😂

آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج

goli__12 | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز