2777
2789
عنوان

رانندگی

144 بازدید | 20 پست

شما هم وقتی مربی رانندگی یادتون میداد گیج‌بازی در میاوردین؟🤣🤣

جلسه ششمم هنوز ماشین زیر پام خاموش میشه بعضی وقتا هم خنگ میشم😐

وای وای خیلی بده ینی از من راننده بیرون نمیا🤭

شما چطوری بودین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

احتمالا میترسید که ماشین یهو حرکت کنه پدال گاز رو خیلی کم فشار میدین 😐

نه اکثرا سربالاییا خاموش میشه 

پارک دوبل کلا میترسم کنار ماشین وایسم میترسم بزنم بهش😑

واقعا؟؟ بعضی وقتا دیگه خجالت هم میکشم مربیم هم اقا هست دیگه بدتر😂😂

اره بابا طبيعيه

خب اگه بلد بودي تو اموزشگاه رانندگي چكار ميكني😅 اومدي كه ياد بگيري

من يه سوتيايي ميدادم كه نگوووو😭

اما الان خودم تنها ميرم با ماشين سركار ، تو جاده و..

😍 99/9/1😍بهترين روز زندگيم. اين تاريخ براي هميشه جاودان شد.                                                              
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز