mobi200 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 688 عنوان رانندگی 144 بازدید | 20 پست شما هم وقتی مربی رانندگی یادتون میداد گیجبازی در میاوردین؟🤣🤣جلسه ششمم هنوز ماشین زیر پام خاموش میشه بعضی وقتا هم خنگ میشم😐وای وای خیلی بده ینی از من راننده بیرون نمیا🤭شما چطوری بودین 1400/02/14 | 13:56 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fadaiiiiiiiii عضویت: 1399/09/01 تعداد پست: 7626 والا دیروز اولین جلسه ام بود راستش کمی بلدم ولی مربی گیجم کرد و خدایی بشدت برایم کافی است❤...
pegaaaah عضویت: 1399/02/31 تعداد پست: 4477 طبيعيهمنم اينطوري بردم شايد بدتر🤣 😍 99/9/1😍بهترين روز زندگيم. اين تاريخ براي هميشه جاودان شد.
ال_موندو_دپورتیوو عضویت: 1400/01/10 تعداد پست: 1548 احتمالا میترسید که ماشین یهو حرکت کنه پدال گاز رو خیلی کم فشار میدین 😐 🛡🛡 کاربر آقا 🛡🛡
mobi200 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 688 من قبلش بابام بهم یاد داده بود😂 چه خوبمن که ماشین نمیدن بهم😕
beomidetofaghat عضویت: 1399/11/28 تعداد پست: 3504 من از تو بدتر بودم. مربیم فشار خونش بالا میرفت خیلی بد بود
mobi200 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 688 والا دیروز اولین جلسه ام بود راستش کمی بلدم ولی مربی گیجم کرد حالا من مربیم خوبه مقصر خودمم🤣🤣
mobi200 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 688 طبيعيه منم اينطوري بردم شايد بدتر🤣 واقعا؟؟بعضی وقتا دیگه خجالت هم میکشم مربیم هم اقا هست دیگه بدتر😂😂
fadaiiiiiiiii عضویت: 1399/09/01 تعداد پست: 7626 حالا من مربیم خوبه مقصر خودمم🤣🤣 خنگ نباش و خدایی بشدت برایم کافی است❤...
mahsaiikhanom عضویت: 1399/08/10 تعداد پست: 986 من خیلی خوب بودم حتی عالی ولی روز امتحان لحظه آخر ک داشتم برمیگشتم حواسم پرت شده با دنده ۳ دور برگردون رفتم🤣🤣🤣
mobi200 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 688 احتمالا میترسید که ماشین یهو حرکت کنه پدال گاز رو خیلی کم فشار میدین 😐 نه اکثرا سربالاییا خاموش میشه پارک دوبل کلا میترسم کنار ماشین وایسم میترسم بزنم بهش😑
pegaaaah عضویت: 1399/02/31 تعداد پست: 4477 واقعا؟؟ بعضی وقتا دیگه خجالت هم میکشم مربیم هم اقا هست دیگه بدتر😂😂 اره بابا طبيعيهخب اگه بلد بودي تو اموزشگاه رانندگي چكار ميكني😅 اومدي كه ياد بگيريمن يه سوتيايي ميدادم كه نگوووو😭اما الان خودم تنها ميرم با ماشين سركار ، تو جاده و.. 😍 99/9/1😍بهترين روز زندگيم. اين تاريخ براي هميشه جاودان شد.
mobi200 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 688 من از تو بدتر بودم. مربیم فشار خونش بالا میرفت خیلی بد بود واا😀مربیه من جوونه سالم هم هسو خداروشکردفعه چندم قبول شدی؟