2789
عنوان

واکسن کرونا

125 بازدید | 18 پست

بچها کسی اینجا هست که واکسن کرونا زده باشه و سالم باشه و اینکه واکسن کدوم کشور بوده 

پدر من کادر درمانه تا الان دو بار اومدن بیمارستان که واکسن بزنن(دفعه اول روسیه ای دفعه دوم اروپاییه )ولی از ترس نزده چون چندتا از همکارا خودشون که واکسن زدن بعضی کرونا گرفتن و بعضی حال خیلی بدی پیدا کردن که یکیشون کارش به مراقبت های ویژه رسیده 

این سری که بیان بزنن حتما باید بزنه واکسن چینیه چه کنیم همه نگرانیم:)

واکسن_کرونا#  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من خواهرم پزشکه واکسن چینی زد خداروشکر الان حالش کاملا خوبه سه چهار هفته گذشته ، ولی یکی از همکاری خواهرم واکسن انگلیسی زده بنده خدا رفته توی کما خالش خیلی بده حالا نمی‌دونم برای واکسن بوده یا یه چیز دیگه ، عمومم که خودش پزشکی واکسن روسی فک کنم زده خیلی راضی بود .خلاصه ی مطلب چینی به نظرم خوبه اگه هست بزنن پدرتون

چند نفر از خانوادم کادردرمانن. همه‌شون روسی زدن. یکیشون میگفت 48 ساعت نخوابیده بعد تزریق. میگفت از عوارضش بوده. پسرعموم تب و لرز شدید کرد. بقیه تب معمولی و درد محل تزریق داشتن. البته نمیدونم پسرعموم واکسن کدوم کشورو زده. 

من 

سینوفارم زدم 

یکم تب داشتم فقط


خدایا اون چیزی رو برام بخواه که به صلاح منه. من بهت ایمان دارم. درسته بنده بدی برات بودم. درسته زمانایی که به اون چیزی که نرسیدم. ناشکری و کفر کردم. تو منو ببخش تو بخشنده‌ای پناهم باش که جز تو پناهی ندارم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز