paniz77 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 698 عنوان حلیم پزا 73 بازدید | 12 پست اقاکسایی ک حلیم بلدن بیان بهم یادبدن بعدش من الان گندم وخیس کردم میشه ساعت ۳.۴شروع کنم به درست کردن یابذارم واسه فردا 1400/02/06 | 11:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
paniz77 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 698 منیه حلیم پز حرفه ای هستم برای افطار میخوای؟ اره یعنی دیره
sibsorkh۹۹ عضویت: 1398/04/29 تعداد پست: 5259 دیشب پختم الان خوردیم من همیشه از شب میزارم تا صبح الهی گاهی نگاهی🥰
paniz77 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 698 دیشب پختم الان خوردیم من همیشه از شب میزارم تا صبح اهان پس زمان زیادمیخواد
sibsorkh۹۹ عضویت: 1398/04/29 تعداد پست: 5259 اهان پس زمان زیادمیخواد الانم بزاری تا شب آمادست گلم با شعله کممممم الهی گاهی نگاهی🥰
بانوی،آب،آیینه عضویت: 1396/11/16 تعداد پست: 3284 اره یعنی دیره با گندم سالم یکم طول میکشهولی من چون میکس میکنم سه چهار ساعت کافیه آماده میشه
paniz77 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 698 با گندم سالم یکم طول میکشه ولی من چون میکس میکنم سه چهار ساعت کافیه آماده میشه اره دیگ میخوام باگوشت کوب برقی بکوبم ولی تازه گذاشتم خیس بخوره اشکالداره
paniz77 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 698 الانم بزاری تا شب آمادست گلم با شعله کممممم الان خیس کردما
بانوی،آب،آیینه عضویت: 1396/11/16 تعداد پست: 3284 اره دیگ میخوام باگوشت کوب برقی بکوبم ولی تازه گذاشتم خیس بخوره اشکالداره نه اشکال ندارههمون ساعت ۳ بار بزار گوشت هم با همون گندم بزار بپزهساعت ۶ یا ۷ میکسش کن دوباره بزار رو شعله قشنگ جا می افته
paniz77 مدیر استارتر عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 698 نه اشکال نداره همون ساعت ۳ بار بزار گوشت هم با همون گندم بزار بپزه ساعت ۶ یا ۷ میکسش کن ... خیلی ممنون