2777
2789

اینکارو نکن.، بعدش بیشتر عذاب میکشی چون. یا جواب نمیده یا اگه بده سرد جوابت نیده 

طول عمر آدمی نیم نگاهی بیش نیست، وای از این بی حرمتی با جان انسان میکنند، در دنیایی ک هیچ کس بی عیب نیست چه کسی  می‌تواند تو را مقصر بداند، در قضاوت همه حق را ب تو دادند ولی، نکته اینجاست ک من راز نگه دار ترم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره میدونم 

خیلی سخته ولی بعد ی مدت یکم. بهتر میشی وعادت میکنی 

طول عمر آدمی نیم نگاهی بیش نیست، وای از این بی حرمتی با جان انسان میکنند، در دنیایی ک هیچ کس بی عیب نیست چه کسی  می‌تواند تو را مقصر بداند، در قضاوت همه حق را ب تو دادند ولی، نکته اینجاست ک من راز نگه دار ترم 

من نفهمیدم... ولی به نظرم پیام بده ضرر نداره که فوقش بعدا شرمنده عقلت میشی بهتره تا شرمنده قلبت باشی

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.
عاشقش بودم باورم نمیشه تا الان ..امیدوارم خدا جوابشو بده

من ب خاطرش آبروم رفت تا سه ماه نتونستم از خونه بیرون برم لحظه ی آخر جلو همه گذاشت و رفت بعد از 7 ماه ک بلاکم کرده بود روز تولدش از بلاک بودن در آوردم الانم من دیگه شوهر دارم 

طول عمر آدمی نیم نگاهی بیش نیست، وای از این بی حرمتی با جان انسان میکنند، در دنیایی ک هیچ کس بی عیب نیست چه کسی  می‌تواند تو را مقصر بداند، در قضاوت همه حق را ب تو دادند ولی، نکته اینجاست ک من راز نگه دار ترم 
اون الان با یکی دیگس

اها:(

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.
عاشقش بودم باورم نمیشه تا الان ..امیدوارم خدا جوابشو بده

اره خدا داره براش 

بهش فکر نکن تا خواستی بهش فکر کنی یه نشونه برای خودت بزار سریع فکرتو ببر سمت اون 

مثلا چمیدونم من یکی از یوتیوبرای ایرانیو خیلی دوست دارم هر وقت دلم میگیره فکرمو میبرم سمت و اونو میرم فیلماشو نگاه میکنم کلی میخندم

اره خدا داره براش  بهش فکر نکن تا خواستی بهش فکر کنی یه نشونه برای خودت بزار سریع فکرتو ببر سم ...

دارم همینکارو میکنم تو گروه های مختلف چت میکنم ک شاید فراموشش کنم

چطور تونستی فراموشش کنی

فراموشش نکردم هنوز مدام آنلاین بودنش و چک میکنم ولی روز ب روز بهتر میشی ب این فک کن چقد تونست عذابت بده

طول عمر آدمی نیم نگاهی بیش نیست، وای از این بی حرمتی با جان انسان میکنند، در دنیایی ک هیچ کس بی عیب نیست چه کسی  می‌تواند تو را مقصر بداند، در قضاوت همه حق را ب تو دادند ولی، نکته اینجاست ک من راز نگه دار ترم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز