من ۲۱سالمه
از وقتی بابام فوت کرد افسردگی داشتم
خوب میشد و دوباره شروع میشد
دیگ ۱۹ سالگی ب وضعیت خیلی حاد رسید
بعدشم دیگ دفتره افسردگی رو بستم و خودمو نجات دادم
با هر سرگرمی که به فکرم میرسید
یه مدت نشستم از صبح تا شب فقط فیلم های کمدی دیدم
از هر راهیه نجات دادم خودمو
من آلپرزلام یا همون زاناکس هم دکتر داده بود