خندان35 مدیر عضویت: 1400/01/17 تعداد پست: 2324 عنوان فیبروم | مشاهده متن کامل بحث + 56189 بازدید | 159 پست کسی فیبروم داشته ک از بین رفته باشه؟ 1400/02/03 | 03:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yasamin_h99 عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11441 سایت برگ بهشت رو بخونید همه مواد مضر رو نوشته . اگه فیبرومتون کوچک هست کپسول ساپوژکس خوب جواب میده& ... اگه واژینال هست نمیتونم استفاده کنم مجردم
سارچشمه عضویت: 1396/10/09 تعداد پست: 1107 اگه واژینال هست نمیتونم استفاده کنم مجردم نه واژینال نیست کپسول گیاهی هست باید بخورید .من سه ماه خوردم یک سانت کم شد .منتهی من فیبرومم بزرگه سخت جواب میده برا کوچک بهتر جواب میده
yasamin_h99 عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11441 نه واژینال نیست کپسول گیاهی هست باید بخورید . من سه ماه خوردم یک سانت کم شد . منتهی من فیبرومم بزر ... چند سانته؟از کجا باید گرفت
سارچشمه عضویت: 1396/10/09 تعداد پست: 1107 چند سانته؟ از کجا باید گرفت کپسول ساپوژکس رو فقط سایت برگ بهشت میفروشه چون تولید همون شرکت هست .سایز فیبروم من 8/5*80*81 هست که با استفاده سیآدانه متاسفانه دو تا هم اضافه شد
yasamin_h99 عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11441 کپسول ساپوژکس رو فقط سایت برگ بهشت میفروشه چون تولید همون شرکت هست . سایز فیبروم من 8/5*80*81 هست ... برای من 50 میلیمتر هست یدونه اس الان اتفاقا رفتم دیدم انگار زده بود 80 عدد طی 13 روز استفاده بشه شما هنوز داری استفاده میکنید ؟؟من میترسم نکنه بگیرم بخورم بدتر بزرگ بشه
سارچشمه عضویت: 1396/10/09 تعداد پست: 1107 برای من 50 میلیمتر هست یدونه اس الان اتفاقا رفتم دیدم انگار زده بود 80 عدد طی 13 روز استفاده ... من سه ماه اول سال خوردم رفتم سونو یک سانت کم شده بود منتهی خسته شدم ول کردم .الان دوباره شروع کردم منتهی همزمان بومادران هم میخورم
yasamin_h99 عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11441 من سه ماه اول سال خوردم رفتم سونو یک سانت کم شده بود منتهی خسته شدم ول کردم . الان دوباره شروع کردم ... ایشالا که جواب میده کاش ادامه داده بودی همون موقع
سارچشمه عضویت: 1396/10/09 تعداد پست: 1107 بومادران هم خیلی تلخ هست باید با احتیاط خورد یه ق چایخوری تو یه لیوان آب جوش یک روز در میان
yasamin_h99 عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11441 بومادران هم خیلی تلخ هست باید با احتیاط خورد یه ق چایخوری تو یه لیوان آب جوش یک روز در میان من که از دیروز از نگرانی زیاد از زندگی افتادم نمیدونم چیکارکنم میترسم برم سراغ اینجور چیزا بدتر بشه
سارچشمه عضویت: 1396/10/09 تعداد پست: 1107 من که از دیروز از نگرانی زیاد از زندگی افتادم نمیدونم چیکارکنم میترسم برم سراغ اینجور ... از غذاهای استروژن زا ها پرهیز کنید بزرگتر نمیشه .اما نظرات سایت برگ بهشت در مورد ساپوژکس ها رو هم بخونید بد نیست از کارشناس اش هم مشاوره بگیرید.
yasamin_h99 عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11441 از غذاهای استروژن زا ها پرهیز کنید بزرگتر نمیشه . اما نظرات سایت برگ بهشت در مورد ساپوژکس ها ... رعایت میکنم اما غذاهای طبع سرد میگن نخورید هرچی میام بخورم اکثریت طبع سرد هستن
yasamin_h99 عضویت: 1399/03/28 تعداد پست: 11441 این سایت رو هم بخونید شما بومادران فقط خوراکی میخورید؟