2777
2789
اگه واژینال هست نمیتونم استفاده کنم مجردم

نه واژینال نیست کپسول گیاهی هست باید بخورید .

من سه ماه خوردم یک سانت کم شد .

منتهی من فیبرومم بزرگه سخت جواب میده برا کوچک بهتر جواب میده 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کپسول ساپوژکس رو فقط سایت برگ بهشت می‌فروشه چون تولید همون شرکت هست . سایز فیبروم من 8/5*80*81 هست ...

برای من 50 میلیمتر هست یدونه اس 

الان اتفاقا رفتم دیدم انگار زده بود 80 عدد طی 13 روز استفاده بشه 

شما هنوز داری استفاده میکنید ؟؟

من میترسم نکنه بگیرم بخورم بدتر بزرگ بشه

برای من 50 میلیمتر هست یدونه اس  الان اتفاقا رفتم دیدم انگار زده بود 80 عدد طی 13 روز استفاده ...

من سه ماه اول سال خوردم رفتم سونو یک سانت کم شده بود منتهی خسته شدم ول کردم .

الان دوباره شروع کردم منتهی همزمان بومادران هم میخورم

بومادران هم خیلی تلخ هست باید با احتیاط خورد یه ق چایخوری تو یه لیوان آب جوش یک روز در میان 

من که از دیروز از نگرانی زیاد از زندگی افتادم 

نمیدونم چیکارکنم 

میترسم برم سراغ اینجور چیزا بدتر بشه

من که از دیروز از نگرانی زیاد از زندگی افتادم  نمیدونم چیکارکنم  میترسم برم سراغ اینجور ...

از غذاهای  استروژن زا ها پرهیز کنید بزرگتر نمیشه .

اما نظرات سایت برگ بهشت در مورد ساپوژکس ها رو هم بخونید بد نیست از کارشناس اش هم مشاوره  بگیرید.

 

از غذاهای  استروژن زا ها پرهیز کنید بزرگتر نمیشه . اما نظرات سایت برگ بهشت در مورد ساپوژکس ها ...

رعایت میکنم 

اما غذاهای طبع سرد میگن نخورید 

هرچی میام بخورم اکثریت طبع سرد هستن 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792