2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیا بندر عباس عزیزم خودم بهت آدرس میدم قیمت ها دستمه 

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
جنساش چطوره

اصل.

 تغلبی مثل مریوان بانه نداره . 

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 

کنگانم خوبه جنساش اصله چینی هم باشه میگن

این روزها دارم با خیال آمدت تصویر میبافم🥰تو حتما برای من یک طالعِ شیرین با طعم دوست داشتنیِ عسل خواهی آورد😍🥹قند عسلم خوش اومدی به زندگیمون❤️
تیوی سامسونگ ۴۹اینچ چند اونجا؟ قیمت میگیری واسم؟

نه سانسونگ نخر اصلا خوب نیست نه کیفیت صدا داره نه تصویر خودم تلوزیون الجی ۴۹ اینچ دارم fk ‌. قیمتش ۱۲ تا ۱۳ تومنه من پارسال آذر خریدم ۵ نیم

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 

عزیزم بندر کنگان کلا تغلبی زیاد داره . نمیشه اعتماد کرد

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
عزیزم بندر کنگان کلا تغلبی زیاد داره . نمیشه اعتماد کرد

این فروشگاهه خوبه

این روزها دارم با خیال آمدت تصویر میبافم🥰تو حتما برای من یک طالعِ شیرین با طعم دوست داشتنیِ عسل خواهی آورد😍🥹قند عسلم خوش اومدی به زندگیمون❤️
منم جهازم الجيه خيليييي عاليه كنترولش از اين موسياس براي شمام؟

آره عزیزم . انقدر خوبه که نگم واسه من اصل کره هست

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
شما خرید کردی ازش؟

من نه دوستم اونجا زندگی میکنه خودشو فامیلاش ازش خرید میکنن

این روزها دارم با خیال آمدت تصویر میبافم🥰تو حتما برای من یک طالعِ شیرین با طعم دوست داشتنیِ عسل خواهی آورد😍🥹قند عسلم خوش اومدی به زندگیمون❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز