2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگن باطریه ۷پلاس از ایکس و se و اینام بهتره

خدایی ایفون عالیه فکرت نره سمته گوشیای دیگ خدایی منم راضیم ‌‌

تقصیرد نیه  ٫..ذاتت خراوه...خیانت کردیده خو عرا چوی سگ دیده ژیره ..خجالتیش خوب چشدگه بکیش معتادی نیره 

Se نگیر‌ فقط حسنش قیمت مناسب و اکبند بودنشه  


قطعا ایکس‌ بگیر. 

 یا اینگه هشت پلاس بگیر

۷ پلاس مشکل زیاد داشت از جمله پرش آنتن و پرش صدا به هیچ وجه هفت پلاس نگیری که خیلی پشیمون میشی

🧸🤎

خب ایکسا همش کار کرده س بنظرت ایکسs بهتره؟

آکبند میخای ؟! 

تو الان یازده پرو هم بخای باز کارکرده است چه برسه به ایکس 

 

بله خب ایکس s خیلی بهتره قطعا! 

آکبند میخای فقط ۱۲ و ۱۲ پرو باید بخری

🧸🤎

آکبند میخای ؟!  تو الان یازده پرو هم بخای باز کارکرده است چه برسه به ایکس    بله خ ...

خودم xs دوس دارم

اگه بخوام کار کرده بگیرم چجوری از کیفتش مطمئن بشم ؟

I would love to be kind to me, i saw with all kindness
نه اصلاااا بالاترین سامسونگم به چشمم نمیاد . فقط چون الان x و 7 کارکدش فقط تو بازاره میترسم 

ن قشنگ بپرس ببین چطوریه

تقصیرد نیه  ٫..ذاتت خراوه...خیانت کردیده خو عرا چوی سگ دیده ژیره ..خجالتیش خوب چشدگه بکیش معتادی نیره 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792