2777
2789
عنوان

بچه جاریم 😕

1298 بازدید | 47 پست

نمیدونم واقعا چکار کنم با این بچه من باردارم تو هشت ماهم بعد این تا منو میبینه هی میپره تو جونم هر چی هم هی باهاش حرف میزنم حواسشو پرت کنم ولی هی میدوعه میاد سمتم همه رو عصبی کرده مامان باباشم از دستش عاصی شدن اونا هم همش حرص میخورن از همین الان با بچم لجه همش منو شوهرمو مادرشوهرم همه رو میزنه انقد ب مامانه خودش مشت میزنه حرفای زشت میزنه .همش میگم بچم بدنیا اومد نیاد هی بخاد بزنتش من طاقتشو ندارم بلایی سرش نیاره؟😥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخوابون زیر گوشش 😐😐😐ببرنش روانپزشک خب

بردنش قرصم میخوره ولی فایده ای نداره .من اصن هیچی بهش نمیکم خودشون دعواش میکنن .انقد تو مهمونیا ب من گیر میده که اخر مامان باباش با گریه پاشن برن خونشون

بردنش قرصم میخوره ولی فایده ای نداره .من اصن هیچی بهش نمیکم خودشون دعواش میکنن .انقد تو مهمونیا ب من ...

وای چع بچه بدیه،اینطور بچه هه بزرگ شن برعکس اونقدر خوب و مودب میشن

مجبور نیستیم برای هرچیزی به هرکسی توضیح بدیم🤗

الهی



عزیزم حسودیش گل کرده 🤣


میدونی چکار کن  براش هدیه بخر   و بهش بگو نی نی تو شکمت براش هدیه آورده 


یه چند بار این کارو بکن مثلا لواشک براش بخر شکلات.... 

چیزای بزرگ نمیخواد بخری اگه سختته 


و بهش بگو نی نی دوست داره باهات دوست باشه و نازش کنی 

مطمون باش رفتارش کلا عوض میشه 

فقط بچه دنیا اومد ثانیه ای تنها نزاری ... خدای نکرده بلایی سرش نیاره .. بچه هست دیگه از حسادت ممکنه ...

اره میدونم همه هم از همین الان میگن که باید خیلی مواظب باشی .خیلی بچه بد ذاتیه نمیدونم ب کی رفته اخه مامان باباشم خیلی اذیتن تو مهمونیا همش دارن حرص میخورن

ن شما زیادی حساس شدی منم بچه های برادرشوهرم قبل ب دنیا اومدن بچم خیلی دوسم داشتن همش تو بغلم بودن  ی بار مادرشوهرم گف بهم ک سعی کن رابطتون با بچه ها کم کنی ک بعد ب دنیا اومدن نی نیت از تو و بچت بدشون نیاد منم گوش کردم  بعدش معمولا بچه ها تا یه نوزاد میبینن ذوق میکنن دوس دارن خودشون اونارو بزرگ کنن 

برادر زاده ی منم از من یکی دوسال سال بزرگتر بود

باهام بد بود تا تنها میشدم گازم میگرفته

نوزاد بودماا

شمام بچتو اصلا تنها نذار باهاش در آینده

من هیلدام ، دختری شجاع و مهربون                                                         عضو اکیپ علمی تخیلی
تو شش ساله

خب اصلا جاهایی که اون هست سعی کن نری یا خیلی لوس و بی تربیت هست یا اینکه مریضه .اصلا نی نی هم که به دنیا اومد چشم ازش برندار

🌷اللهم صل علی محمد و آل محمد🌷
الهی عزیزم حسودیش گل کرده 🤣 میدونی چکار کن  براش هدیه بخر   و بهش بگو نی نی تو ...

اره فکره خوبیه من واقعا دوسش دارم بچه ی خوشگلو باهوشیه اما نمیدونم چرا انقد کمبود داره نمیدونم از کجا ریشه میگیره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز