2789
من اصلا نرفتم ببینم ولی کارت خیلی زشت بود که میومدی تو همه ی تاپیکا تبلیغ میذاشتی ببخش رک گفتم من کلا عادت به خود شیرینی ندارم
پسرم حسینم ممنون که اومدی و زندگی مارو زیباتر کردی خدایا شکرت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آنوشاآنلاین پست ها : 611عضویت:1392/5/20 1393/5/28 - 3:16 عصر [گزارش پست نامناسب] [لینک مستقیم] [وبلاگ] [وب سایت] [ارسال ایمیل] درسته تو تاپیک بقیه بود ولی میتونستن نبین مثل دختری از شهر باران خب شما هم میتونستی کامنت ملی رو نبینی

اونی که میاد تو تاپیک میگه طولانی بود نخوندم ، آخره بیشعوره.

چجوری باید رای داد؟
[smiley]s/sm_29.gif[/smiley][smiley]s/sm_57.gif[/smiley] دخــــمل نــــاز مــــن 25 آبــــان 92 اومــــده بغــــل مــامــانش [smiley]s/sm_29.gif[/smiley][smiley]s/sm_57.gif[/smiley] [smiley]s/sm_29.gif[/smiley]
نیلا جون به قول شما تبلیغ هست توی سایت که نی نی ها رای میارن بعید میدونم یاسمین برنده بشه ولی دلمم نمیاد عکسش رو حذف کنم

پرنیا رو ببوس

یاسمین عزیزم http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014042810405911900 [smiley]s/sm_29.gif[/smiley] وبلاگ یاسمین www.yekfereshteh.persianblog.ir
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز