بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از الان خودمون بدونیم نوبت وجایگاه یعنی چی که به نی نی هامون هم یاد بدیم...هرچیزی جایی داره وهمه هم الزاما مارو دوست ندارن وتعریفمونو نمیکنن...انقد ناراحتی نداره.
آنوشاآنلاین پست ها : 611عضویت:1392/5/20 1393/5/28 - 3:16 عصر [گزارش پست نامناسب] [لینک مستقیم] [وبلاگ] [وب سایت] [ارسال ایمیل] درسته تو تاپیک بقیه بود ولی میتونستن نبین مثل دختری از شهر باران خب شما هم میتونستی کامنت ملی رو نبینی
اونی که میاد تو تاپیک میگه طولانی بود نخوندم ، آخره بیشعوره.
آنوشای عزیزم من از ظهر اینجام .گاهی وقتا جاهای خیلی بدی تبلیغ میذاری مثلا تاپیک یه خانومی که واقعا مشکلش حاده تبلیغ گذاشتی .طوری که خود منم ناراحت شدم.