2777
2789
عنوان

صبح ک میشه...

| مشاهده متن کامل بحث + 322 بازدید | 50 پست
حس میکنم خیلی خستم...کاش میرفتم کما چند سال به هیچی فکر نمیکردم

خسته نباش دختر!!!خودت قوی باش ب هیچی فک نکن

ناشکری نکن خدا رو شکر ک سالمی!!!!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

داعونم بخدا

میدونم هر کسیم جای تو‌بود داغون بود!! ولی اینجوری باشی درست میشه؟!شرایطتت تغییر میکنه یا ن؟!هر روز تحلیل میری؛!!!!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
میدونم هر کسیم جای تو‌بود داغون بود!! ولی اینجوری باشی درست میشه؟!شرایطتت تغییر میکنه یا ن؟!هر روز ت ...

آخه من در حق کسی بدی نکرده بودم...تا بوده به همه کمک کردم....سعی کردم دل نشکنم با اینکه بارها دلم شکست...از اینکه چیکار کردم اینجوری شد دارم میمیرم

آخه من در حق کسی بدی نکرده بودم...تا بوده به همه کمک کردم....سعی کردم دل نشکنم با اینکه بارها دلم شک ...

خدا میگه بنده من هر چی بیشتر پیشم عزیز تر باشه سختیش میدم امتحانش میکنم در عوض بهش بهترین نعمتو میدم😉✌

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
خدا میگه بنده من هر چی بیشتر پیشم عزیز تر باشه سختیش میدم امتحانش میکنم در عوض بهش بهترین نعمتو میدم ...

ولی واقعا این یه مورد خارج از تحملمه....اینکه آرزوهام رفت...اینکه ی عمر باید تنها باشم..‌

ولی واقعا این یه مورد خارج از تحملمه....اینکه آرزوهام رفت...اینکه ی عمر باید تنها باشم..‌

ارزو هات نرفتع تنها هم نیستی خدا رو داری

ایشالله خدا ی مرد ایده ال میندازه تو زندگیت

میتونی بچه دار شی کیف کنی 

حالا نندازه هم خودت پاشو عین ی شیر محکم باش!!!خودتو اینجوری شل نگه داری روزگار نابودت میکنه!!!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
خیلی وقته نابود شدم ....

حس میکنی!!!

قوی باش

پاشو

تو قدرتمندی

روزگارو شکست بده

اگ دلت مبخواد شوهر سابقت حسرت داشه باشه نابود نشو!!!!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
حس میکنی!!! قوی باش پاشو تو قدرتمندی روزگارو شکست بده اگ دلت مبخواد شوهر سابقت حسرت داشه باشه ن ...

خودم و نمیخوام گول بزنم آبجی...

نگاه جامعه ب زن مطلقه....

آرزوهایی ک رفت....

میدونم این منم تو حسرت میمونم....

اون آقا هم میره دوباره ازدواج میکنه اما من....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز