2777
2789
عنوان

صبح ک میشه...

| مشاهده متن کامل بحث + 322 بازدید | 50 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

۲۷ خواهر...

وقت داری هنوز خانوم گل!!

ی هدف بردار واسه خودت بگو خدایا شکرت ک بچه ندادی ک اون بدبخت شه!!!! خدا رو شکر کن بابت سلامتیت میدونی چن نفر حتی حسرت شغلتو دارن؟!

ی هدف انتخاب کن ب گذشتت فک نکن ب النت فک کن ک داری جوونیتو ب باد میدی!!!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
خدا نکنه طلاق یباره ولی هروز باید جنگ داشته باشی تا اخر عمر  خوب کاری کردی

منی ک انقدر سخت تلاش کرده بودم...بهترین موقعیت و داشتم..معلم بودم و دانشجوی دکترا...از خانواده فرهنگی...کتاب و مقاله و...‌

واسه همین خیلی حسود و دشمن داشتم ...الان همشون خیلی خوشحالن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز