من و امیر حدودا دوساله باهمیم و قصدمون ازدواجه
(امیر پسره تقریبا مذهبیه ومطمئنم ازش که باهیچ دختری تاحالا در ارتباط نبوده و مطمئنم ک دوستم داره)
چندماه پیش خانواده امیر(زنونه) اومدن برای آشنایی
بعد ک رفتن ظاهرا خانوادش نپسندیدن و گفتن که دختره رنگ پوستش گندمیه یا چشاش رنگی نیست یا اختلاف قدیتون خیلیه و...ک امیر هم در جوابشون میگفت که من کامل دیدمش و برای ازدواج پسندیدمش و همینو میخام
خانوادش هم گفتن یه مدت صبرکن تو این مدت هم ما چندتا دختر دیگه رو بهت معرفی میکنیم شاید نظرت عوض شد
(تو این چندماهی ک گذشته اصلا خانوادش زنگ نزدن ب خانوادم که بگن میخام،نمیخایم یا...) ک بنظر من این خودش نهایت بی احترامیه
امیر قبلنا بهم میگفت که مطمئنا راضیشون میکنم و میارمشون خاستگاری اصلا زمین و زمانو بهم میدوزم ک بیان ولی الان میگه نمیدونم میشه یا نمیشه،نمیدونم مال هم میشیم یا نه و بهم گفت که ب بقیه خاستگارات فکرکن من نمیخام زندگیه تو خراب بشه و تا آخر عمرم عذاب وجدان داشته باشم
چندروز پیش باهم بحثمون شد و من بحث خاستگاری رو پیش کشیدم و گفتم که از بلاتکلیف بودن خوشم نمیاد و یه فکری بحال رابطمون کن، گفت اگه به هم رسیدیم ک رسیدیم،اگرم نه که من تا آخرعمرم ازدواج نمیکنم و منم بهم برخورد ک بعد از دوسال حالا داره این حرفو بهم میزنه و بهش گفتم خب پس اگر اینطوریه دیگه باهم در ارتباط نباشیم تا وقتی ک یه جواب درست حسابی بهم بدی و ازاین بلاتکلیفی در بیام، و الان چندروزه ک خبری از هم نداریم
(فقط امشب تو اینستا یه کلیپ فرستاد ک اونم من جواب ندادم بهش)
امیر هر دو سه ماهی یبار یه سیمکارت جدید میخره که از نت و تماس رایگانش استفاده کنه و بعد ک تموم شد میندازه کنار(منم همه شماره هایی ک میخرید رو داشتم ولی چون خط اصلیش نبود و مدام عوض میکرد ذخیره نمیکردم)رو یکی دوتا از سیمکارت جدیدا هم واتساپ نصب میکرد و گاهی اونجا باهم چت میکردیم
از وقتی ک بحثمون شد و دیگه باهم حرف نزدیم من اومدم دوتا شماره هایی که تازگیا گرفته بود رو ذخیره کردم دیدم یکی از شماره ها واتساپ داره و استاتوسش برای تقریبا یه هقته پیش بود(ولی امیر ب من نگفته بود ک نصب کرده)و تقریبا زیاد هم آنلاین میشه با این واتساپ جدیده،با واتساپ اصلیش کمتر آنلاینه
حالا من موندم و هزارتا فکر و ناراحتی،ینی با کسی دیگه در ارتباطه؟🥺
نمیدونم چیکارکنم،نمیدونم خودم بهش پیام بدم و بگم یا صبرکنم تا خودش پیام بده، یا اصلا هیچی نگم،نمیدونم واقعا
ممنون میشم شماهم نظرتونو بگید و راهنمایی کنید🥺
بچه ها ببخشید من تازه واردم زیاد قلق اینجا تو دستم نیست