2777
2789
عنوان

منو امیر

198 بازدید | 26 پست

من و امیر حدودا دوساله باهمیم و قصدمون ازدواجه

(امیر پسره تقریبا مذهبیه ومطمئنم ازش که باهیچ دختری تاحالا در ارتباط نبوده و مطمئنم ک دوستم داره)


چندماه پیش خانواده امیر(زنونه) اومدن برای آشنایی

بعد ک رفتن ظاهرا خانوادش نپسندیدن و گفتن که دختره رنگ پوستش گندمیه یا چشاش رنگی نیست یا اختلاف قدیتون خیلیه و...ک امیر هم در جوابشون میگفت که من کامل دیدمش و برای ازدواج پسندیدمش و همینو میخام


خانوادش هم گفتن یه مدت صبرکن تو این مدت هم ما چندتا دختر دیگه رو بهت معرفی میکنیم شاید نظرت عوض شد

(تو این چندماهی ک گذشته اصلا خانوادش زنگ نزدن ب خانوادم که بگن میخام،نمیخایم یا...) ک بنظر من این خودش نهایت بی احترامیه


امیر قبلنا بهم میگفت که مطمئنا راضیشون میکنم و میارمشون خاستگاری اصلا زمین و زمانو بهم میدوزم ک بیان ولی الان میگه نمیدونم میشه یا نمیشه،نمیدونم مال هم میشیم یا نه و بهم گفت که ب بقیه خاستگارات فکرکن من نمیخام زندگیه تو خراب بشه و تا آخر عمرم عذاب وجدان داشته باشم


چندروز پیش باهم بحثمون شد و من بحث خاستگاری رو پیش کشیدم و گفتم که از بلاتکلیف بودن خوشم نمیاد و یه فکری بحال رابطمون کن، گفت اگه به هم رسیدیم ک رسیدیم،اگرم نه که من تا آخرعمرم ازدواج نمیکنم و منم بهم برخورد ک بعد از دوسال حالا داره این حرفو بهم میزنه و بهش گفتم خب پس اگر اینطوریه دیگه باهم در ارتباط نباشیم تا وقتی ک یه جواب درست حسابی بهم بدی و ازاین بلاتکلیفی در بیام، و الان چندروزه ک خبری از هم نداریم

(فقط امشب تو اینستا یه کلیپ فرستاد ک اونم من جواب ندادم بهش)

امیر هر دو سه ماهی یبار یه سیمکارت جدید میخره که از نت و تماس رایگانش استفاده کنه و بعد ک تموم شد میندازه کنار(منم همه شماره هایی ک میخرید رو داشتم ولی چون خط اصلیش نبود و مدام عوض میکرد ذخیره نمیکردم)رو یکی دوتا از سیمکارت جدیدا هم واتساپ نصب میکرد و گاهی اونجا باهم چت میکردیم

از وقتی ک بحثمون شد و دیگه باهم حرف نزدیم من اومدم دوتا شماره هایی که تازگیا گرفته بود رو ذخیره کردم دیدم یکی از شماره ها واتساپ داره و استاتوسش برای تقریبا یه هقته پیش بود(ولی امیر ب من نگفته بود ک نصب کرده)و تقریبا زیاد هم آنلاین میشه با این واتساپ جدیده،با واتساپ اصلیش کمتر آنلاینه


حالا من موندم و هزارتا فکر و ناراحتی،ینی با کسی دیگه در ارتباطه؟🥺

نمیدونم چیکارکنم،نمیدونم خودم بهش پیام بدم و بگم یا صبرکنم تا خودش پیام بده، یا اصلا هیچی نگم،نمیدونم واقعا

ممنون میشم شماهم نظرتونو بگید و راهنمایی کنید🥺

بچه ها ببخشید من تازه واردم زیاد قلق اینجا تو دستم نیست



خوب توضیح داددی تا رسیدیم به سیمکارت ببخشید ولی دلیل احمقانه تر از نت و تماس رایگان نیست برا چندین خط عوض کردن 😐

چو قناری به قفس یا چو پرستو به سفر؟                                 هیچ یک من چو کبوتر نه رهایم نه اسیر🙂                                  چیزی که وحشتناک بود حس می کردم                                                 نه زندهِ زنده هستم نه مُردهِ مرده  💔بهترین هرکس اون چیزیه که خودش دوست داره‌یه زوج جوون دیدین نگید " عه تو که از همسرت خیلی سرتری"دوستتون یه لباس خرید نگید "رنگ بهتر نداشت؟" و...بقیه که نباید به سلیقه ما زندگی کنن!کاری نکنیم که اطرافیانمون از ترس حرفای ما قید دوست داشتن هاشونو بزنن..تو زندگی آدما همیشه مرز های باریکی وجود دارن بین رک بودن و بیشعوری ، بین احترام و چاپلوسی ، بین اعتماد به نفس و خود شیفتگی ...این مرزها تعیین کننده ی بزرگی آدماست یادشون بگیریم.

ولش کن بابا

از ایناست که هرز میپره‌

بیخیالش شو

ایران به خاک خسته تو سوگند،به بغض خفته دماوند😞که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند😞ایران اگر دل ترا شکستند،تو را به بند کینه بستند😞چه عاشقان بی نشانی که پای درد تو نشستند😞 😞😞😞😞😞😞ایران به شوق زندگی، در مرگ روئین تن شده😞مرد و زنش تلفیقی از ابریشم و آهن شده😞ایران پر است از عاشقان، این گنج های بیشمار😞مرزیست پر گوهر ولی، با رنج های بیشمار😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢حس ششم!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷غیرت!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷جن!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد خاله زنک!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷دختر بچه شوهر کرده!!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد بچه باز!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷رل 😷😷😷😷😷😷😷😷کراش😷😷😷😷😷😷😷کرونا!!!!!😷😷😷😷😷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی دیگه ولش کن 

خانوادش روش نفوذ دارن ، شانس آوردی الانومتوجه شدی ، این مرد زندگی نیست ، فقط حرف زیاد میزنه .

سعی کردند ما را دفن کنند ، غافل از آنکه ما بذر بودیم . 🌾🌾🌾مشکل مردم ما نفهمیدن نیست ترس از فهمیدنه . شک ندارم روزی میرسه که بی پروا حرف میزنیم و تعلیق نمیشیم . 

ببین بذارش کنار

یعنی چی که بخاطر نت و تماس سیم عوض میکنه 😳

بچه گیر آورده؟

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩

اولا اینکه شاید در ظاهر فقط مذهبی بوده و در باطن یه چیز دیگه. 

درضمن خانواده اش انقدر گفتند که نظرشو عوض کرده.

سوما با این تفاسیر به درد ازدواج نمیخوره 

غربت کسی نباش که تو را وطن دیده است ....
هیچی دیگه ولش کن  خانوادش روش نفوذ دارن ، شانس آوردی الانومتوجه شدی ، این مرد زندگی نیست ، فقط ...

به نظرم حرف خانوادش که گفتن قدش فلانه و چشماش رنگی نیست هم همش فیلم خودشون بوده

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
خوب توضیح داددی تا رسیدیم به سیمکارت ببخشید ولی دلیل احمقانه تر از نت و تماس رایگان نیست برا چندین خ ...

 من تو این مورد بهش شک نکردم هیچوقت ،همیشه سیمکارت ک میگیره نت رایگانش ک تموم میشه میده به داداشاش استفاده کنن

آره برامنم عجیب اومد

حرف خانوادش هم که گفتن چشم رنگی نیست و پوستش فلانه همش فیلم خودشون بوده

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
احتمالا یکی از همونایی که خانوادش معرفی کرده پسندیده

خب اینو چطوری بهش بگم؟من خودم بهش مشکوک شدم ک با اون واتساپ جدیده باکسی در ارتباطه ولی نمیدونم چطوری بهش بگم

میخام بدونه من میدونم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ماهی

orjnali | 0 ثانیه پیش

نامزدم

aysanjamali | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792