2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مونیکا که دیگه هیچی میتونی اسمای دیگه ای انتخاب کنی ملینا خوشگل تلفظ نمیشه 

سال 1400 سال من است سال 1400 سال من است سال 1400 سال من است 🙅‍♂️🙅‍♂️ دوست نی نی سایتی من  بگو سال تو هم هست همین الان چشماتو ببند و یه آرزو خوشگل کن و بگو سال توست وقتی چشماتو باز کردی واسه منم دعا کن به آرامش و آسایش برسم  🙏🙏🙏🙏
اسم دختر فقط سارا🤭🤭🤭🤭

واقعا انگارهمیشه مده ،،منم خوشم میاد

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

اسم دختر فقط سارا🤭🤭🤭🤭

اسم دخترم تارا وقتی اولین بار میگمش به کسی هی میگه سارا دخترم حرص میخوره کلا از اسم سارا بدش میاد بلند میگه تارا  😂😂😂

سال 1400 سال من است سال 1400 سال من است سال 1400 سال من است 🙅‍♂️🙅‍♂️ دوست نی نی سایتی من  بگو سال تو هم هست همین الان چشماتو ببند و یه آرزو خوشگل کن و بگو سال توست وقتی چشماتو باز کردی واسه منم دعا کن به آرامش و آسایش برسم  🙏🙏🙏🙏
جدید نیست البته اسم خودمم هست😄😄

عزیزم حالا که اسمت ملیناس  اسمتو دوس داری؟ تو مدرسه یا جای دیگه اسمتو جور دیگه‌ای تلفظ نمیکنن یا مسخرت نمیکنن؟  

من ک خیلی دوس دارم این اسمو

ملینا قشنگ تره بزار بگن مهم نیست عزیزم

منم وقتی خواهرا و برادرا میشینن کلی اسم میگن منم لبخند میزنم نمیزارم که

اسم دخملم میخام بزارم هلما 

روانشناسی 💟خدایا شکرت بابت فندق توی دلم❤ ..التماس دعا...
قربان شما♥️ معلومه خوش سلیقه هستیناااااا😜

ای جونم😘به نظرم ساده،،بین‌المللی وخوش تلفظه،،،و نسبت به اسمایی که معنی خاصی ندارن وبه اصطلاح جدید هستن اسم مناسبتریه😍🥰

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

عزیزم حالا که اسمت ملیناس  اسمتو دوس داری؟ تو مدرسه یا جای دیگه اسمتو جور دیگه‌ای تلفظ نمیکنن ی ...

عاشقشم همیشه از مامانم تشکر میکنم بابت اسمم 😄😄

میدونین عجیب بود برام این دوره کلی اسم های عجیب غریب میزارن رو بچه هاشون 

قدمش مبارک باشه ایشالله

برام مهم نیست که زشتی ،قشنگی ،چاقی لاغری،قدبلندی،قدکوتاهی،سفید پوستی ،سیاه پوستی ،مسلمونی مسیحی هستی ،بی دینی ،همجنسگرایی ،دوجنس گرایی یا ترنس تو با من خوب باشی منم باهات خوبم همین🦋😊☺️💜🌈
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز