من اینبار که برای اکبرجوجه اینکاروکردم
یه بطری کوچیک آبلیمو داریم برای غذا
همیشه از شب قبل مرغ رو با یکم آبلیمو مزه دار میکردم اینبار یه بطری بزرگ آبلیمو داشتم ریختم روی مرغ ها، مرغ ها شناور شد تو آبلیمو ،گذاشتم بمونه فردا بردارم سرخ کنم یکم هم آبلیموش بره تو تابه، ولی بقیه آبلیمو رو دوباره بریزم تو همون بطری بمونه فقط برای اکبر جوجه
گفتم اینکاروکنم که قشنگ به خوردش بره و نرمش کنه ، چون قبلا می ریختم کم بود خب ته نشین میشد کف ظرفم
نظرتون ؟؟؟ 🌺