2777
2789
عنوان

تراز گزینه دو

2035 بازدید | 9 پست

سلام کسی اینجا از تراز گزینه دو سر در میاره؟ اصا مثل قلم چی نیست نمیفهمم ترازش با قلم چی ۲۰۰۰ تا ینی فرق دارع واقا؟ اگه کسی میدونه بگه ۷۵۰۰ خیلی بدع برای اولین بار ایا؟

نه کم نیست ولی واسه رشته های تاپ پایینه

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دهمم تازه😅

اووم پس هیچی اره خوبه

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
قلمچی خیلی سخته بشدت منم تازه ثبت نام کردمه کلاس هشتمم سایتشو میدی

قلم چی خیلی هم سخت نبود ببیین هشتم فرق میکنه با دهم 

سایتشم هیچی سرچ کن گزینه دو اولین جیز رو بزن برو ثبت کن این مثلا برای هر ازمون ۵۰ تومنه فقط ترازت چنده قلم؟

قلم چی خیلی هم سخت نبود ببیین هشتم فرق میکنه با دهم  سایتشم هیچی سرچ کن گزینه دو اولین جیز رو ...

دوبار بیشتر ندادمه تازه

بار اول ۴۸۸۶

بار دوم۵۱۲۴

اصلا هم نخونده بودم🤣🤭

🖇🍭💛🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز