2777
2789
عنوان

اقدامی های ۱۴۰۰

3260 بازدید | 58 پست

سلام بچه ها خوبین همه

اگه دوست داشتین بیاین دور هم باشیم بهم کمک کنیم ببینیم کی چیکار کرده که زودتر و راحت تر حامله شده

کیا از این ماه میخوان اقدام کنن🤗🤗🤗🤗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مادقیقا ۱فروردین اقدام کردیم الان ۴روز از پریودم گذشته بی بی چکم یه هفتست همش هاله داره رفتم آزمایش دادم بتام خیلی پایین بود باید دوباره تکرار کنم خیلی استرس دارم زیر دلم وپاهام دردمیکنه😟

وجدان،صدای خداست...

من این ماه دو هفته از موعدم رد شده بی بی نزدم

خسته شدم یه ساله هرماه بیبی میزنم منفیه این ماهم گفتم هر موقع برم بیرون بیبی میخرم هنوز نرفتم

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست...من امیدم به خدا بعدِ خداهم به خداست...❤
مادقیقا ۱فروردین اقدام کردیم الان ۴روز از پریودم گذشته بی بی چکم یه هفتست همش هاله داره رفتم آزمایش ...

منم منتظرم 

باید تا اخر هفته دیگه صبر کنم

تو کی بی بی چک زدی هاله افتاد

مادقیقا ۱فروردین اقدام کردیم الان ۴روز از پریودم گذشته بی بی چکم یه هفتست همش هاله داره رفتم آزمایش ...

پروفایلامون😁😁

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست...من امیدم به خدا بعدِ خداهم به خداست...❤
منم منتظرم  باید تا اخر هفته دیگه صبر کنم تو کی بی بی چک زدی هاله افتاد

من ۴روز مونده به موعدم هاله انداخت دیروزم هاله انداخت نمیدنم چراپررنگ نمیشه نکنه دیگه رشد نکنه وخارج رحمی باشه خیلی استرس دارم

وجدان،صدای خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792