2789
عنوان

چ کنم😭😭😭😭

149 بازدید | 5 پست

دوهفتس دارم میرم کالاپزشکی سر کار صاحب کارم هم خوب نیس مثلا داد میزنه،یاخیلی رفتارای دیگه،از طرفی ولش کنم دوهفتم تلف شده،از طرفیم تا آخرماه بمونم باید سفته پنجی بدم چیکار کنم بعد اگ نخام برم سرکار سفتم گرو هست😞😞

نامه ای ب خودم:الان دیگه فقط تو رو دارم مراقبم باش😞😞

یعنی چی خوب نرو متوجه نشدم سفته چراگیر داره همون 3روز اول میبینی خوب نیست ادامه نده

من دیگرنمی نویسم حسرت،میکشم حسرت...!هرانچه خواستمو نشد،دیگه به هیچ چیز اعتقاد ندارم 

من موقع ترک کار سفته‌مو گرفتم

ی جا میرفتم قدیم ک بچه بودم یاو میگفت تمیزکاری اتاق هم با منه، روش نمیشد ب آبدارچی بگه

یا یکیو آورد وردست من،گفت آزمایشی هرکدوم بهتر بودین

منم گفتم برو بابااااا و ادامه ندادم

خیلی تصمیمم خوب بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من موقع ترک کار سفته‌مو گرفتم ی جا میرفتم قدیم ک بچه بودم یاو میگفت تمیزکاری اتاق هم با منه، روش نم ...


خب چ کنم

نامه ای ب خودم:الان دیگه فقط تو رو دارم مراقبم باش😞😞
اگه داره بهت توهین میشه نرو ی کار دیگه پیدا کن


خب میدونی اینحا ک هستم خیلی موردای جدیدبهم پیشنهاد میشه ولی توخونه ک هستم یه سالم میشه کارگیرم نمیاد

نامه ای ب خودم:الان دیگه فقط تو رو دارم مراقبم باش😞😞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز