2777
2789

سلام وقتتون بخیر بچه م دقیقا ۸ ماه و ۱۰ روزشه مریض شد خیلی ضعیف شده میخوام یه کم جون بگیره بنظرتون چی بهش بدم که خوب بشه وزنش؟ ببخشید استارتر

یه روز یه گدا بوده که دونفر بودن هرروز بهش سر میزدن یکیشون هر روز بهش یه لگد میزد و یکیشون هرروز بهش پول میداد، یه مدت این دو نفر پیداشون نمیشه اونیکه لگده رو میزد شد آدم خوبه و اونیکه پول میداد بهش شد آدم بده چون چند وقت پیداشون نبود که بهش لگد بزنن یا پول بدن، مراقب باشین بیش از اندازه خوب نباشین چون یه روز نبودن خوبیتون یا کم شدن خوبیتون باعث بد دیده شدنتون میشه، ✓/// از طرف یه احمق که همیشه خوب بوده و ساده از بس بلا سرم اومده دیگه از خودم بیزارممممم بخاطر کودن بودنم و سادگیم، انشاالله یه روزی میاد میبینم که حقم گرفته شده و میام اینجا مینویسم🖤😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیسکوییت مادر خودش خیلی شیرینه میخوای با عسلم بهش بدی؟

تنها بده پسر من از چارماهگی میخوره

لاکچری ینی دختروپسرت تولدشون یکی باشه                  96/7/8                                                                   99/7/8
سلام وقتتون بخیر بچه م دقیقا ۸ ماه و ۱۰ روزشه مریض شد خیلی ضعیف شده میخوام یه کم جون بگیره بنظرتون چ ...

سلام عزیزم..

قلم گوسفندی(استخون)بزار بپزه..آب ش رو بریز داخل غذاهایی که بش میدی..

سلام عزیزم.. قلم گوسفندی(استخون)بزار بپزه..آب ش رو بریز داخل غذاهایی که بش میدی..

ممنونم خواهری،تشکر

یه روز یه گدا بوده که دونفر بودن هرروز بهش سر میزدن یکیشون هر روز بهش یه لگد میزد و یکیشون هرروز بهش پول میداد، یه مدت این دو نفر پیداشون نمیشه اونیکه لگده رو میزد شد آدم خوبه و اونیکه پول میداد بهش شد آدم بده چون چند وقت پیداشون نبود که بهش لگد بزنن یا پول بدن، مراقب باشین بیش از اندازه خوب نباشین چون یه روز نبودن خوبیتون یا کم شدن خوبیتون باعث بد دیده شدنتون میشه، ✓/// از طرف یه احمق که همیشه خوب بوده و ساده از بس بلا سرم اومده دیگه از خودم بیزارممممم بخاطر کودن بودنم و سادگیم، انشاالله یه روزی میاد میبینم که حقم گرفته شده و میام اینجا مینویسم🖤😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز