2789
عنوان

حرصم میگیره

246 بازدید | 15 پست

زنداداشم خیلی خوشگله منم خوبم ولی نه اندازه اون 

اون بوره چشم رنگی و نازه خیلی هم دختر خوبیه خودمم خیلی دوسش دارم ولی حس میکنم شوهرم به چشم ویژه و خاصی باهاش حرف میزنه نه اینکه منظور دار نه 

چون این یکی خوشگله حس میکنم اونم از زیباییش خوشش اومده 

نمیدونم چیکار کنم که این حس رو ازش دور کنم یا حداقل خودم برای شوهرم خاص باشم که هیچ زنی به چشمش نیاد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه به عشقی که شوهرت بهت داره اعتماد داری که اصلا حرف زدن در موردش جالب نیس:)

ولی اگ میخوای به چشم شوهرت بیای براش دلبری کن 

همراه با سیاست زنانه 

تو خونه به خودت برس 

موهاتو رنگ کن جوری ک شوهرت دوس داره 

از شوهرت نظرشو بپرس که دوس داره چه لباسایی بپوشی

لباسای باز بپوش براش و ....

مگه میشه خب هردفه میبینیم همدیگه رو من این حس درونم بوجود میاد و حرص میخورم 

اره میشه.سرت تو زندگی خودت باشه. خودتو دوست داشته بلش.باهمه چیز زندگیت کنار بیا و همیشه خدارو شکر کن‌شکر نعمت نعمتت افزون کند

اره میشه.سرت تو زندگی خودت باشه. خودتو دوست داشته بلش.باهمه چیز زندگیت کنار بیا و همیشه خدارو شکر کن ...

چه ربطی به زندگیش داره من چی گفتم تو چی جواب دادی تو انگار دلت از جای دیگه پره اومدی سر من خالی کنی با خواهرشوهرت مشکلی داری ؟

چه ربطی به زندگیش داره من چی گفتم تو چی جواب دادی تو انگار دلت از جای دیگه پره اومدی سر من خالی کنی ...

نه! من حرف بدی نزدم . میخای تاییدت کنم؟ دارم میگم طرز فکرت اشتباهه. زندگی الف چه ربطی به ب داره؟ مقایسه اشتباهه. اخلاق ادم خیلی مهمه.انگار اعصابت خرابه

ببین گلم هرررررکاری کنی خودتو جر بدی انواع و اقسام ارایشو عمل زیباییو ... رو انجام بدی خوشگل ترین دختر دنیام ک باشی نمیتونی نگاه شوهرتو عوض کنی 

البته اینم هست شاید تو واست سوئتفاهم پیش اومده 

کلا نادیده بگیر این موضوعو رابطت باشوهرت همیشه خوب باشه دعام بکن انشاالله ک شوهرت ور دلته تا اخر عمر 🙂

نترسید روزی خورشید متلاشی شود و همگی ما از سرما بمیریم ، بترسید روزی برسد که زنان بخواهند محبتشان را از مردان دریغ کنند..آن وقت همگی از سرما خواهیم مُرد..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز