زنداداشم خیلی خوشگله منم خوبم ولی نه اندازه اون
اون بوره چشم رنگی و نازه خیلی هم دختر خوبیه خودمم خیلی دوسش دارم ولی حس میکنم شوهرم به چشم ویژه و خاصی باهاش حرف میزنه نه اینکه منظور دار نه
چون این یکی خوشگله حس میکنم اونم از زیباییش خوشش اومده
نمیدونم چیکار کنم که این حس رو ازش دور کنم یا حداقل خودم برای شوهرم خاص باشم که هیچ زنی به چشمش نیاد