2777
2789
عنوان

پوشک گرفتن

413 بازدید | 36 پست

سلام خانوما پسر من ۲۳ ماهه ست و من تقریبا سه چهار ماهی میشه ک روزانه ۲ الی ۳ ساعت پوشکش نمیکنم و با بازی و خنده میبرمش دسشویی الان مشکلی ک دارم این هست ک خیلی زود ب زود جیش میکنه مثلا هر پنج دقیقه یکبار مخصوصا وقتایی ک آب یا آبمیوه خورده باشه.یک وقتایی هم هست ک تا نیم ساعت هم جیش نمیکنه.بنظرتون ببرمش پیش پزشکش؟برای اینکه انقدر زود ب زود جیش داره؟؟کی وقتش هست ک از پوشک بگیرمش؟؟لطفا راهنماییم کنید اگه اطلاع دارید

.ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پسر من از آذر ماه دیگه تو پوشکش پی پی نکرد یعنی از یکسال و نه ماهگی و از ۲۴ ماهگی هم جیشش رو گفت الان ده روزه پوشکش نمیکنم.من کاری نکردم خودش خودشو از پوشک گرفت ولی همین مشکل شما رو دارم چون ۸ ماهه هم باردارم سختمه زود به زود ببرم دستشویی

سلامتی پسرام و شوهرم🥂🍷🍷
دکتر رفتن نداره. خیلیا هستن اینجورن چه بزرگ چه کوچیک. سعی کن زیاد شربت بهش نده تا کم کم عادت کنه&nbs ...

خوب پس چرا انقد جیش داره زود ب زود؟نکنه عفونت ادرار داره؟

برای از پوشک گرفتن چن تا فاکتور و رعایت کنی کارت راحته 

۱.شبا پوشکش خشک باشه

۲.هروقت بُردی سرویس گفتی جیش یا پی پی کن بتونه انجام بده و قدرت کنترلشو داشته باشه

۳.تفاوت بین جیش و پی پی و بدونه و بتونه اسماشونو تلفظ کنه 


هروقت اینا رو تونست رعایت کنه شک نکن ک بدون دردسر و راحت موفق میشی

پسر من از آذر ماه دیگه تو پوشکش پی پی نکرد یعنی از یکسال و نه ماهگی و از ۲۴ ماهگی هم جیشش رو گفت الا ...

جدی چ خوب.حالا پسر من شیر خشکیه و بشدت وابسته ب شیرش من همیشه استرس از شیر گرفتنشو داشتم اما دو هفته ست خودش خودشو از شیر گرفته و دیگه نمیخوره هفت تا قوطی شیر مونده رو دستم😁.چند دققیقه یکبار میبریش دسشویی؟؟

برای از پوشک گرفتن چن تا فاکتور و رعایت کنی کارت راحته  ۱.شبا پوشکش خشک باشه ۲.هروقت بُردی سر ...

ممنون ک وقت گذاشتین و توضیح دادین.شبا انقدر جیش میکنه ک صبح خیلی زود باید کلا لباساش رو عوض کنم بس ک خیسه.اینکه پنج دقیقه یکبار جیش میکنه غیر طبیعی نیست؟؟

خب باید زود زود ببریش دستشویی... من هر یک ربع پسرمو میبردم دستشویی ، کم‌کم فاصله بین دستشویی بردنش‌و ...

ببین مثلا ساعت ۳ بردمش دسشویی میارمش بیرون‌ دو دقیقه بعد میبینم شلوارش خیس شده 😕

منم مشکل دارم برای پوشک گرفتن دخترم26ماهشه خیلی ریزه انگاری نوزاد، مشکل شنوایی هم داره

از کجا فهمیدی شنوایی رو 

قبرامام حسین علیه السلام دریست ازدرهای بهشت،😍❤️😍❤️😍❤️😍
ببین مثلا ساعت ۳ بردمش دسشویی میارمش بیرون‌ دو دقیقه بعد میبینم شلوارش خیس شده 😕

اصلاوقتش نیست چون امادگیشونداره 

چون حداقل باید۱۰دیقه تمیزبمونه تو تندتندببری تاجیش تودستشویی رویادبگیره

نفس من زندگی من پسرای قشنگم
ببین مثلا ساعت ۳ بردمش دسشویی میارمش بیرون‌ دو دقیقه بعد میبینم شلوارش خیس شده 😕


تا سه سالگی زمان می‌بره اوکی بشه،،تازه اول راهی عزیزم

قبرامام حسین علیه السلام دریست ازدرهای بهشت،😍❤️😍❤️😍❤️😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

امروز

0پفک0 | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز