2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زایمان طبیعی راحت نیست عزیزم ولی خب بعدش خیلی راحته چون دیگه بعدازبدنیا اومدن بچه کاملا سرپا هستی و میتونی به خودت و بچه و همسرت حتی برسی.شکمتم صافِ صاف.

من زایمانم طبیعی بود سوالی داشتی بپرس عزیزم

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
زایمان طبیعی راحت نیست عزیزم ولی خب بعدش خیلی راحته چون دیگه بعدازبدنیا اومدن بچه کاملا سرپا هستی و ...

میدونم راحت نیس حتی سزارینم راحت نیس بهرحال درد خودشو داره و من بخاطر عوارض عمل سزارین دوس ندارم سزارین شم


  خدایا شکرت
میدونم راحت نیس حتی سزارینم راحت نیس بهرحال درد خودشو داره و من بخاطر عوارض عمل سزارین دوس ندارم سزا ...

خیلی خوبه ک این اعتقادو داری عزیزم.به هرحال برای هرادمی شرایطی هست که بهتره برحسب شرایطش سزارین یا طبیعی زایمان کنه بستگی ب شرایط روحی و جسمی هر فرد داره ب نظرم.

ولی حالا ک خودت اعتقادت اینه مطمین باش میتونی یه زایمان خوب داشته باشی.ببین اول ازهمه مامای همراه بگیرحتما ازهمون بیمارستانی ک قراره زایمان کنی

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
میدونم راحت نیس حتی سزارینم راحت نیس بهرحال درد خودشو داره و من بخاطر عوارض عمل سزارین دوس ندارم سزا ...

مامای همراه خیلی کمکت میکنه از ماساژ و ورزش وقت زایمان گرفته تا روحیه ای ک بهت میده عزیزم.

بعدم اگه تونستی اپیدورال بگیر حتما ک وسطاش استراحت کنی و غذابخوری جون بگیری برای مرحله اخر.

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
مامای همراه خیلی کمکت میکنه از ماساژ و ورزش وقت زایمان گرفته تا روحیه ای ک بهت میده عزیزم. بعدم اگه ...

حس میکنم جسمی اوکی هستم اما به لحاظ روحی میترسم.میترسم اخرش دکترم سزارینم کنه

  خدایا شکرت
مگه میذارن غذا بخوری؟ 

ب من گفتن نباید بخوری.ولی مامای همراهم در اتاق و بست شام و که اوردن قشنگ برام لقمه گرفت خوردم حسابی.ابمیوه و خرما هم بهم داد گف هیچ مشکلی نداری بخور راحت.ماماخصوصی ک بگیری اتاق خصوصی هم بهت میدن ک دستشویی و حمام جداگونه داره شهر ما اینجور بود من اصلا یک نفرم ندیدم موقع زایمانم .

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چیکار کنم

نگاریییم | 24 دقیقه پیش

امتحان نهایی

paoam | 13 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز