2777
2789
عنوان

اگه

58 بازدید | 12 پست

از خدا یه چیزی رو بخواییم چه جوری حاجت بگیریم 😭 

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

چرا واقعا مشکل ام حل نمیشع  😭

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگ از ته دلت بخاه

نمیدونم چرا نمیشه خیلی ناراحت ام خیلی زیاد

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
استغفار زیاد بکن

حاجت میگیرم؟

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
شاید زمانش نرسیدع

شاید 😔😔😔😔

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
آره خیلی وقتا به خاطر گناهای زیاده ک دعاها پذیرفته نمیشن  نمازشب و صلواتم خیلی خوبه

ای کاش بشه منم حاجت بگیرم  خیلی مهمه  اگه حاجتام‌ رو نگیرم  بدبخت میشم

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
ای کاش بشه منم حاجت بگیرم  خیلی مهمه  اگه حاجتام‌ رو نگیرم  بدبخت میشم

راستی میگن از زبونی ک گناه نکردی دعا کن یعنی بقیه واست دعا کنن

برات دعا میکنم به خواسته هات برسی عزیزم🌷

راستی میگن از زبونی ک گناه نکردی دعا کن یعنی بقیه واست دعا کنن برات دعا میکنم به خواسته هات برسی عز ...

من خیلی حاجتام‌ بزرگه خدا کنه که خدا از دهنتون بشنوه 🌹

وای دست تون درد نکنه انشالله شما ام به تک تک آرزو  هاتون برسید  

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

علامت

00meliiikaa00 | 15 ثانیه پیش

حق👌🏻

mim_min | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز