2777
2789
عنوان

اگه

58 بازدید | 12 پست

از خدا یه چیزی رو بخواییم چه جوری حاجت بگیریم 😭 

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

چرا واقعا مشکل ام حل نمیشع  😭

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دیگ از ته دلت بخاه

نمیدونم چرا نمیشه خیلی ناراحت ام خیلی زیاد

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
استغفار زیاد بکن

حاجت میگیرم؟

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
شاید زمانش نرسیدع

شاید 😔😔😔😔

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
آره خیلی وقتا به خاطر گناهای زیاده ک دعاها پذیرفته نمیشن  نمازشب و صلواتم خیلی خوبه

ای کاش بشه منم حاجت بگیرم  خیلی مهمه  اگه حاجتام‌ رو نگیرم  بدبخت میشم

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
ای کاش بشه منم حاجت بگیرم  خیلی مهمه  اگه حاجتام‌ رو نگیرم  بدبخت میشم

راستی میگن از زبونی ک گناه نکردی دعا کن یعنی بقیه واست دعا کنن

برات دعا میکنم به خواسته هات برسی عزیزم🌷

راستی میگن از زبونی ک گناه نکردی دعا کن یعنی بقیه واست دعا کنن برات دعا میکنم به خواسته هات برسی عز ...

من خیلی حاجتام‌ بزرگه خدا کنه که خدا از دهنتون بشنوه 🌹

وای دست تون درد نکنه انشالله شما ام به تک تک آرزو  هاتون برسید  

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز