2777
2789
عنوان

بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 182 بازدید | 31 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نوکش قلمبه س اینم رک😊

آره نوکش گرده خودم نوک باریک دوست ندارم اما از نیم رخ قوز داره یکم صب کنین عکس نیم رخم بذارم برا همین قوز😐از قوز بدم میاد اما نوک گرد نه شاید برا قوز رفتم لیفت

نوک گرد دوست دارم انحراف نداره ولی قوز داره عکس نیم رخ گذاشتم عزیزم ن عمل نمیکنم چون بقیه جاها جبران ...

میل خودته

با همه چیز درآمیز، و با هیچ چیز آمیخته مشو! که در انزوا پاک ماندن، نه دشوار است، و نه با ارزش
آره نوکش گرده خودم نوک باریک دوست ندارم اما از نیم رخ قوز داره یکم صب کنین عکس نیم رخم بذارم برا همی ...

برای قوز می تونی ژل هم تزریق کنی

با همه چیز درآمیز، و با هیچ چیز آمیخته مشو! که در انزوا پاک ماندن، نه دشوار است، و نه با ارزش
والا بنظر من هر کی هر جور دوس داره باشه. مهم خودت بقیه رو ول کن

آره بابا بقیه دماغ خیلی کوچک فندق دوست دارم نوک بالا خیلی باریک اما واقعا زیبایی از بین میره بینی باید متناسب ن بزرگ ن کوچک و مهمتر ب چهره بیاد وگرنه خیلیا دیدم دماغ شون طبیعی عالی اما زیبا نبودن چندان چون چشم ابرو پوست لب زیبایی نداشتن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه

mghan | 50 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش