2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

در وفای عشق تو مشهور خوبانم‌چو شمع هم نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

در کوی بتان نیست کسی زار تر از من
در پیش عزیزان جهان خوارتر از من
گفتی که مرا یار وفادار بسی هست
هستند ولی نیست وفادار تر از من
#هلالی-جغتایی🍃

توبه کردم که دگر شعر نگویم ز فراق

این دل توبه شکن با غم عشقت چه کند؟

"پروانه حسینی"  


روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

🍂🍂🍂 تو خواهی رفت؛،دیگر حرف چندانی نمی ماند چه باید گفت با آن کس که میدانی نمی‌ماند.... ...

رفته ای ... اما گذشتِ عمر تاثیری نداشت
من که دلتنگِ توام امروز ... فردا بیشتر!
#حامدعسگری🍃

🍂🍂🍂 یکبار هم ای عشق من از عقل میندیش بگذار که "دل" حل بکند مسئله ها را... 🍂🍂🍂

موسیقی سکوت؛ صدایی شنیدنی است؛
بگذار گفت و گو به زبانِ هنر شود...
#فاضل-نظری🍃

توبه کردم که دگر شعر نگویم ز فراق این دل توبه شکن با غم عشقت چه کند؟ "پروانه حسینی"    

توبه ، گیریم که بازست درش! سـودش چیست؟!
من که اقــــــرار ندارم به پشیمــــــانی خویش!
حسین زحمتکش🍃

توبه ، گیریم که بازست درش! سـودش چیست؟! من که اقــــــرار ندارم به پشیمــــــانی خویش! حسین زحمتکش🍃

تو معجزه عشقی تکرار نخواهی شد هم

در دل و هم جانی انکار نخواهی شد

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

تو معجزه عشقی تکرار نخواهی شد هم در دل و هم جانی انکار نخواهی شد

الفت چه طلسمی‌ست که باطل‌شدنی نیست؛
اعجازِ تو ای عشق! نه سحر است نه جادوست...
#فاضل-نظری🍃

الفت چه طلسمی‌ست که باطل‌شدنی نیست؛ اعجازِ تو ای عشق! نه سحر است نه جادوست... #فاضل-نظری🍃

نور دو دیده منی دور مشو ز چشم من!

مولانا#   

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

فردا اگر بدون تو باید بسر شود فرقی نمیکند شب من کی سحر شود.... 🍂🍂🍂🍂

تا کِی ندهی دادِ من ای داد! ز دستت
رحم آر که خون در دلم افتاد ز دستت
از دست تو فردا بروم داد بخواهم
تا چند کشم محنت و بیداد ز دستت
تا چند کنم ناله و فریاد که در شهر
فریاد رسی نیست که فریاد! ز دستت...
#خواجوی کرمانی🍃

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

من لی غیرک

dinaye_maman | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز