من نمیرم .
خانواده همسرم همه جا میرن حتی جاریم .
شوهرمم ناراحت میشه . میگه دیگه هیچکس واست ارزش قایل نخواهد شد . منم میگم کرونا هستش نمیرم .
اما الان بیشتر از یکساله همین خانوادش و جاریم از هیچ مهمونی و عروسی و جشنی نموندن . همه رو رفتن .
:(
من نمیرم .
فکر کنم مسخره ام هم میکنن . چون دارن اماده میشن برای رقتن به یعپه عروسی دیگه .
امروزم در یه جشن نامزدی بزرگ بودن :(