2777
2789

در خیابان راه می رود 

دست در جیب کتش می  برد 

 خوشبختی سی و دو حرف اضافه داشته است

 خدایا به جهت نعمت های بسیاری که به من دادی از تو سپاسگزارم https://harfeto.timefriend.net/16294449164816

همه چیز به تو ختم می شود

اتوبوسی ک ه در دره ای جا گداشته صندلی هایش را

دوربینی که  یادش نیست 

 این عکس را جایی دیده باشد

 و دفترچه خاطرات که خانه ی سالمندان گلی سرخ است 

 خدایا به جهت نعمت های بسیاری که به من دادی از تو سپاسگزارم https://harfeto.timefriend.net/16294449164816

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سهمی نمی برند از نوازش موها 

انگشت هایی که مشت شده اند 

سهمی برای دیدن دو شاخه گیلاس 

بر گوش های کوچک تو 

برای دلتنگی ابری 

 که یک گوشه از نقشه گیر افتاده است 


 خدایا به جهت نعمت های بسیاری که به من دادی از تو سپاسگزارم https://harfeto.timefriend.net/16294449164816

باد می اید 

و فکر می کنم 

 به لباس های دخترانه و پسرانه ای 

 روی بند 

که دست هم را فشرده اند

 خدایا به جهت نعمت های بسیاری که به من دادی از تو سپاسگزارم https://harfeto.timefriend.net/16294449164816

آنقدر میان خطوط موازی دفترم
دست به عصا راه رفته ام
که بردن نامت کمر واژه هایم را خواهد شکست


  نام شاعر ها را نمیدانم ببخشید

 خدایا به جهت نعمت های بسیاری که به من دادی از تو سپاسگزارم https://harfeto.timefriend.net/16294449164816

https://www.ninisite.com/discussion/topic/6163708/دکتر-خوب-مجازی-که-برای-اصلاحیه-ستون-فقرات-برنامه-ورزشی-بده-میشناسیدبیاید-لطفاااا

دعام کنید تصمیمی که برا ازدواجم میگیرم بهترین باشه برام❤🙂از تهه دلتون مثل یه خواهر برام دعا کنید...هیچ کسو جز خدا ندارم که کمکم کنه از همون خدا برام بخواید🥲لطفا اگه مشاور خوب تلفنی ازدواج سراغ دارید بهم معرفی کنید و اگه تجربه ای درمورد استخاره با قرآن برای خواستگار دارید لطفا بهم اطلاع بدین🥰🙏 ❌هر تاپیکی که میزنم لزوما ربطی به شرایط خودم نداره❌ ولی من الان درگیر دو انتخابم بیشتر از همیشه به دعای شما نیاز دارم و بیشتر از همیشه به دست خدا، و من شهدای عزیز احمد پلارک و ابراهیم هادی رو واسطه می کنم که کمکم کنن تا بهترین راه رو انتخاب کنم، شما هم از تهه دلتون برا خوشبختیم دعا کنید و صلوات بفرستید اگه قراره یه مدتی هرچند کوتاه به یادم باشید و دعام کنید خوشحال میشم ریپلای بزنید و بهم بگید. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792