مادرشوهر و پدرشوهرم اصلا بروی خودشون نمیارن و عیدی نمیدن منه اینکه بگم ندارن دارن ولی ارزش قائل نمیشن . همسرم میگه مقایسه نکن و ما خودمون خوشبختیم .منم کاری ب کارشون ندارم و ب ام مهم نیست اما بنظر شما من چه رفتاری باید نشون بدم . این در صورتیه که برا دختر خودشون مثلا طلا عیدی میدن خوده مادر مادرشوهرم ب دختراش طلا عیدی میده ولی اینا دریغ از یک اسکناس .خوب اینجوری ب ادم بر میخوره انگار دارن کوتاهی میکنن ولی هیچی هم نمیتونم بگم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم اینجوریم 😑حیفشون میاد چیزی خرج کنن شوهرمم ب اونا رفته. امروز مامانم و داداشم رفتن عید دیدنی عروسشون کلی طلا و لباس خریدن گریم گرفت دلم ب حال خودم سوخت بعد ک به اینا میگم میگن ما رسم داریم فقط عروس بخره😤منم قطع رابطه کردم فقط موندم وقتی زایمان کردم چجوری باهاشون آشتی کنم بیان بالا سرم چون خونواده خودم نمیتونن