2777
2789
عنوان

هیچی عیدی نمیدن

159 بازدید | 20 پست

مادرشوهر و پدرشوهرم اصلا بروی خودشون نمیارن و عیدی نمیدن منه اینکه بگم ندارن دارن ولی ارزش قائل نمیشن . همسرم میگه مقایسه نکن و ما خودمون خوشبختیم .منم کاری ب کارشون ندارم و ب ام مهم نیست اما بنظر شما من چه رفتاری باید نشون بدم . این در صورتیه که برا دختر خودشون مثلا طلا عیدی میدن خوده مادر مادرشوهرم ب دختراش طلا عیدی میده ولی اینا دریغ از یک اسکناس .خوب اینجوری ب ادم بر میخوره انگار دارن کوتاهی میکنن ولی هیچی هم نمیتونم بگم

بهتره از كسي توقع نداشته باشي 


هركااري كني عروس و دختر مثل هم نيستن

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مادرشوهر که نباید به پسرو عروسش عیدی بده. شوهرت باید به مادرش عیدی بده. اگر هم بچه داری مادرشوهرت عیدی میده. طبیعیه که برا دختراش هم عیدی بده.

🌹🌷⚘اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ

منم اینجوریم 😑حیفشون میاد چیزی خرج کنن شوهرمم ب اونا رفته. امروز مامانم و داداشم رفتن عید دیدنی عروسشون کلی طلا و لباس خریدن گریم گرفت دلم ب حال خودم سوخت بعد ک به اینا میگم میگن ما رسم داریم فقط عروس بخره😤منم قطع رابطه کردم فقط موندم وقتی زایمان کردم چجوری باهاشون آشتی کنم بیان بالا سرم چون خونواده خودم نمیتونن

من مادر شوهرم به دختراش جهیزیه مفصل ،نقره داد وتو خرید خونه کمکشون کرد

به تک پسرش هیچی.ازش پول گرفت برا ساخت خونه شون.بعد از دوسال زمزمه اجاره کرد وبعدم دیگه دیدیم هم اجاره میدیم هم منت خونه سرمون دارن.پاشدیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792