2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125150 بازدید | 28510 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بجاش تو رو میبرم خرید 😎


سه تایی دیگه😀😀😉

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

اخه جانم  اره جذاب بود ولی اندامو و عینکش 🤭🤭🤭🤭🤭

اصل همونه.ی کلیت دستت بیاد کافیه دیگه

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
برو به سلامت مراقب باش

💋💋

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
ما سه تفنگداریم😀😍😘

😔

منم نخودیم نکنه

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 
ارغوان بانو ما شما رو ندیدیم ها

سلام آذین جینگولم خوبی

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز