2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125150 بازدید | 28510 پست
عمم ک خسیسه😂

خاپس خوب گفتم😂😂

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهار کارهاتون تموم شد؟؟

نه ساری جون.

دوهفته دیگه کاره.

بعدش باید مثل کوزت وسابلو بشورم.

ساری انگار مریضم🥶🤒🤒

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
نه ساری جون. دوهفته دیگه کاره. بعدش باید مثل کوزت وسابلو بشورم. ساری انگار مریضم🥶🤒🤒

حالا عب نداره ، تموم شه خستگیت در میاد😍😍

چته⁦☹️⁩⁦☹️⁩

تو زندگی ، هرروزی ک ، واسه دلت زندگی کردی ؛ بُردی....حتی اگ اشتباه کرده باشی...✌️
بهار کارهاتون تموم شد؟؟

عقاب گفت برام کارگر میگیره.

اگه مادرشوهرگرامی نیاد غرغربگه چرا تنبلی مگه میخوای کارگر بگیری

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
حالا عب نداره ، تموم شه خستگیت در میاد😍😍 چته⁦☹️⁩⁦☹️⁩

بدن درد

بی حال دست هام حال نداره گوشی بگیره

عصبی🐕

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
عقاب گفت برام کارگر میگیره. اگه مادرشوهرگرامی نیاد غرغربگه چرا تنبلی مگه میخوای کارگر بگیری

بگو🤐🤐🤐

هیچی اصن 

ان شالله هیچی نمیگه

تو زندگی ، هرروزی ک ، واسه دلت زندگی کردی ؛ بُردی....حتی اگ اشتباه کرده باشی...✌️
بگو🤐🤐🤐 هیچی اصن  ان شالله هیچی نمیگه


    

نمیخوادبگی فهمیدم

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
خب از خستگیه زیاده احتمالا

شاید.میترسم کرونانباشه.

رنگ دیوارو دیدی

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
عاااره خیلی خوب شده مبارکتون باشه 😍😍😍😍

سلامت باشی گلم .🌷🌷

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز