2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125150 بازدید | 28510 پست
ارغوان جان من غدام ۱۴ تا سهم دارم  سود مجمعش چقدرمیشه می ارزه برم بانک🤭🤭

چقد سود ب ازای هر سهم😀😀😀؟ 

ندیدم ضرب کن

من اگه بودم میگرفتم.میدونی چقد اینجوری میشه مردم نمیرن بگیرن میره جیب دولت.


اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقد سود ب ازای هر سهم😀😀😀؟  ندیدم ضرب کن من اگه بودم میگرفتم.میدونی چقد اینجوری میشه مردم ن ...

روم نمیش🙈🙈

۹۰۰تومن به ازای هرسهم

دین من انسانیت است......☘❤https://harfeto.timefriend.net/16634173473203
مگه خودشون نمیریزن ب حساب سجام؟؟؟

نه این یکی پیام اومده برم بانک

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
😶

بله😂😂😂

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
نخسته😐

سلامت✋

ساغل

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
دوتا کلمه کردی یادمون بده اینجور موقع ها بگم😐🙂

خودمم زیادبلدنیستم.😄😄😄


گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
خسیس خانوم 😐

عمته😁😁

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز