2777
2789

الان یه سری میان میگن عادیه و فلان. اما حتمااا پیگیری کن برو سنو بده مهمه. من خودم دیر فهمیدم پریودمم خوب بود اما  یست بزرگ داشتم دیر رفتم سنو حالا شده درد سر. 

لطفا لایک نکنید ممنون.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تا هفت روز عادیه ولی بیشتر باید پیگیری بشه حتما یا کیست یا تنبلی تخمدان حتما برو دکتر

دخترم تو قشنگ ترین اتفاق امسال منی😍😘🥰🤩 دوست عزیزاگه داری امضامو میخونی لطفا برا سلامتی دخترکم یه حمد مهمونم میکنی 🙏😊
الان یه سری میان میگن عادیه و فلان. اما حتمااا پیگیری کن برو سنو بده مهمه. من خودم دیر فهمیدم پریودم ...

مجردا هم‌ ممکنه داشته باشن؟ من دوسالی میشه که نامرتبم الان دو روزه پهلو سمت راستم درد میکنه نمیدونم چمه😭

مجردا هم‌ ممکنه داشته باشن؟ من دوسالی میشه که نامرتبم الان دو روزه پهلو سمت راستم درد میکنه نمیدونم ...

ای خواهر منم مجردم. کیست انواعی داره بعضیاش راحت خوب میشه بعضیاشم مثل مال من جراحی باید بشه ک اونم دردسرای خودشو داره

لطفا لایک نکنید ممنون.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز