پسرم مداام در حال بهانه گرفتنه مدام گريه ميكنه نميدونم چرا اينجوري شده 😫ديشب كلي جيغ زد ديگه همسرم بغلش كرد اما بازم اروم نشد ..همسرم عصبانی شد یدونه زد رو پوشکش😰دیگه از دیشب تا پنج دیقه پیش به من چسبیده بود بزور خوابوندمش بابا من چكار كنم پس پنج روز كامله درس نخوندم ،يه جا هم كار ميكردم كه الان نميرم كلا از زندگيم عقب افتادم ،همسرمم كه انگار خيلي خوشش مياد كه من ادامه تحصيل ندم تازه سه روز دعوا هم داريم ميگه بازم بچه دار شيم ،😞😞همش ميخواد من كار نكنم🙁با مامانمم درددل ميكنم ميگه تقصير خودته ازدواج نميكردي .دلم خيلي پره بچه ها نميدونم چيكار كنم احساس ميكنم زندگيم كاامل از كنترلم خارج شده😞
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد. اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!