این درسته کودکان درگیرمیشن؟علایمش چیه؟کسی اطرافیانش کودکی گرفته؟
میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
هیچی به اندازه جاری زشت به آدم اعتماد بنفس نمیده با خودمعهد بستمبه هیچعنوان داخل تاپیک های ناراحتی و انرژی - نرم، هیچی مهم تر از آرامش ذهنِ عزیزم نیست آخهجدیدا مد شده میرید بیرون جشن تفریح مهمونی و مسافرت ، کرونارو این ور اون ور جابجا میکنید توجیه همتونم اینه که ما با رعایت پرتوکل های بهداشتی رفتیم تفریح آره جون عمتون کاش نسل انسان های بیشعور زودتر منقرض میشد🤣
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم شنیدم بیشتر کودکا......خوزستان چندتا کودک مرده بودن
وای یاخدا
میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
یکی از تاپیکام کامل توضیح دادم بله دختر عمم بچشش گرفته بود ولی خیلی ازش خبر ندارم
کدوم تاپیک
میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
منم فقط شنیدم.ازخدا میخوام هیچ بچه ای کلا هیچ آدمی درگیرش نشه ویهو خودبه خود غیب بشه وازاین همه نگرانی دربیایم.اگه بچه ی کوچیک دارید نه مهمونی برید نه بازار واینا ببریدشون برای روحیه شون میتونید ببریدشون توطبیعت.
پس ازهرسختی آسانی ست...آینده ای پرازاتفاقات خوب...خدایاشکرت💌
منم فقط شنیدم.ازخدا میخوام هیچ بچه ای کلا هیچ آدمی درگیرش نشه ویهو خودبه خود غیب بشه وازاین همه نگرا ...
خدا رحم کنه به همه بچه ها
میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹