2777
2789
عنوان

کرونا انگلیسی

716 بازدید | 49 پست

این درسته کودکان درگیرمیشن؟علایمش چیه؟کسی اطرافیانش کودکی گرفته؟

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

😢

 هیچی به اندازه جاری زشت به آدم  اعتماد بنفس نمیده با خودم  عهد بستم  به هیچ عنوان داخل تاپیک های  ناراحتی و انرژی - نرم، هیچی مهم تر از آرامش ذهنِ عزیزم نیست آخه جدیدا مد شده میرید بیرون جشن تفریح مهمونی و مسافرت ، کرونارو این ور اون ور جابجا میکنید توجیه همتونم اینه که ما با رعایت پرتوکل های بهداشتی رفتیم تفریح آره جون عمتون کاش نسل انسان های بی‌شعور زودتر منقرض میشد🤣

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم شنیدم بیشتر کودکا......خوزستان چندتا کودک مرده بودن

وای یاخدا

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

ذهنتونو درگیر نکنید

فقط تا میتونید قرنطینه باشید و بهداشت رعایت کنید

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
یکی از تاپیکام کامل توضیح دادم  بله دختر عمم بچشش گرفته بود ولی خیلی ازش خبر ندارم

کدوم تاپیک

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

حالا مادرشوهرم و دختراش هرشب عروسی ان.. خدابخیر کنه.......خونه امون کنار همه

قطعا ب آرزوم رسیدم ۹/۹/۹۹......خدایا غیرممکن های زندگیم رو ممکن کن....اللهم صل علی محمد وآل محمد....

علائمش مثل همون قبلیه اما بیشتر علائم آنفلانزا داره بدن دردش شدیدتره 

شیوعش بیشتره ، 

بله بیشتر کودکان و نوجوانان رو درگیر میکنه. 


    میشه برای رسیدنم به بزرگترین آرزوم دعا کنید 🙏❤️                            

منم فقط شنیدم.ازخدا میخوام هیچ بچه ای کلا هیچ آدمی درگیرش نشه ویهو خودبه خود غیب بشه وازاین همه نگرانی دربیایم.اگه بچه ی کوچیک دارید نه مهمونی برید نه بازار واینا ببریدشون برای روحیه شون میتونید ببریدشون توطبیعت.

پس ازهرسختی آسانی ست...آینده ای پرازاتفاقات خوب...خدایاشکرت💌
منم فقط شنیدم.ازخدا میخوام هیچ بچه ای کلا هیچ آدمی درگیرش نشه ویهو خودبه خود غیب بشه وازاین همه نگرا ...

خدا رحم کنه به همه بچه ها

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ذهنتونو درگیر نکنید فقط تا میتونید قرنطینه باشید و بهداشت رعایت کنید

وای عید برادر شوهرم پیغام دادن بیان خونمون از شهر دیگه.فقط موندم مگه جادها بسته نیس؟

 ❤روبه خدا بسپار. برای حاجت خودتون و من صلوات میفرستید🙃🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز