2777
2789
عنوان

کرونا انگلیسی

255 بازدید | 5 پست

دوستان سلام


اوضاع کرونای انگلیسی تو تهران خرابه و ظاهراً از ٤٨ ساعت قبل اکثر تست ها تایید از  نوع انگلیسی شده و در منطقه  غرب تهران اوضاع بدتره و بیمارستانها دارن بر میگردن به اوضاع پارسال اسفند ماه!

چون ویروس انگلیسی هست واقعاً قابل کنترل نیست مگر با مراقبت شخصی بيشتر.

پس لطفاً خواهشاً موارد زیر رو حتماً رعايت كنيد:

بچه ها بسیار درخطر هستن ، مراقبشون باشیم وحتى الامكان  بیرون نبریم .

تمامی دوستانی که قبلاً کرونا گرفتن و از زمان خوب شدنشون بیش از سه ماه گذشته ، آنتی بادی بدن پایین اومده و با افراد دیگه فرقی ندارن و تازه ریه هاشون حساس تره ، پس حتماً دقت و مواظبت بیشتر داشته باشند.

تو این نوع جديد ويروس گاهی در ۴۸ ساعت اوضاع شخص بحرانی میشه ، پس تا دیدید تب شدید دارید حتماً با اورژانس تماس بگیرید. مراجعه نکنید فقط دریافت راهنمایی تلفنی.

اگر ماسک n95 ندارید و ماسک سه لایه معمولی دارید حتماً دو تا رو هم بزنید و کِش ماسک رویی  رو قبل از اتصال به گوش یه پیچ بدید تا کناره های ماسک ضربدری تا بشه.

مثل قبل استریل کردن  خریدهای بیرون و دست ، شستن لباسها بعد از بیرون آمدن و گرفتن دوش قبل از هر کاری فراموش نشه


🌹🌹👌👌

لطفا رعایت کنید🙏🏼

پیام مستقیم از بیمارستان مسیح دانشوری👌👌👌👌👌👌

دوستان کرونا جهش یافته و موج چهارم شروع شده

تو را به خدا به هر کس که میبینید و میشناسید بگویید توصیه های بهداشتی و قرنطینه را جدی بگیرند

کووید بیست( نامی که من بر این فرم جهش یافته گذاشته ام)

بسیار موذی و بیرحم است

مانند یک سرماخوردگی عادی و سبک شروع میشود و در اواسط هفته دوم چهره عوض میکند

اینبار فقط ریه هدف ویروس نیست بلکه قلب با میوکاردیت و MI  (سکته قلبی) درگیر میشودِ

به همین علت مرگ و میر باز هم بالاست و حتی افراد میانسال و جوان را هم درگیر میکند


متاسفانه قدرت سرایت آن بسیار بالاست شلوغی اسفند

شرایط را برای موج چهارم مهیا کرده است

فقط یک هفته وقت داریم از تکرار اسفند ٩٨ جلوگیری کنیم

پس بیایید با کمک هم مردم را آگاه کنیم تا با تلفات کمتری از این موج گذر کنیم


🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

پیام دکتر طبرسی متخصص عفونی بیمارستان مسیح دانشوری


۲۲ بهمن تموم شده کرونا هم شدید تر  شد 😂😂😂

ولی خداییش به خاطر خودتونم شده رعایت کنید 

مام میگیریم😎خیالت تخت

حقیقت این است که زندگی مثل یک کتاب است. بعضی فصلها غمانگیزند، بعضی شادند و بعضی هیجانانگیزند. اما اگر صفحه را ورق نزنی، هرگز نمیدانی فصل بعدی چیست :)ما هیچ وقت نمیتونیم کامل بشیم ، قسمتی از ما همیشه یجایی جا میمونه ، توی یه خونه ، توی یه شهر ، توی یه اتفاق پیش یه آدم ، توی بعضی از آهنگ ها .. میون اشک ها ، بین افتادنا ولی در ازای جا گذاشتن چیزهایی رو میبریم که مال ما نیست ، مثل خاطرات و عطرها ، وجدان ، خنده :)️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز