2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من اسکراب گردویی شون استفاده میکنم قبلا هرنوع اسکراب خارجی بگی استفاده کردم ولی هیچی ب پای این نرسی ...

نیتروژنا داشتی؟ اون میگن خ خوبه

درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒

من اسکراب گردویی شون استفاده میکنم قبلا هرنوع اسکراب خارجی بگی استفاده کردم ولی هیچی ب پای این نرسی ...

صورتم خیلی جوش زده....

پس باید صبر کنم جوشاخوب بشن

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
صورتم خیلی جوش زده.... پس باید صبر کنم جوشاخوب بشن

اره

اسکراب برای لایه برداری و جوش های زیرپوستیه

اول بذار جوش هات خوب شع

بعد برای جای لک و لایه برداریش دوهفته یبار اسکراب کن

هرروز نزنیااا

اره اسکراب برای لایه برداری و جوش های زیرپوستیه اول بذار جوش هات خوب شع بعد برای جای لک و لایه بر ...

مرسی عزیزم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
قبلا تنبلی تخمدان داشتم و اینکه پوستم خیلی چربه

چربی پوستت باید کنترل کنی ژل شست و شو وتونر هرروز بزنی 

ورزش کن برای تخمدانات 

درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒

من اسکراب گردویی شون استفاده میکنم قبلا هرنوع اسکراب خارجی بگی استفاده کردم ولی هیچی ب پای این نرسی ...

منم دارم 

حس میکنم یکم دونه های اسکرابش درشت هستن 

الهی ! این بنده چه داند که چه می باید جست ! داننده تویی هر آنچه دانی ، آن ده :)) 😌❤ (( دانشجوی ژنتیک هستم 🥰 ))
چربی پوستت باید کنترل کنی ژل شست و شو وتونر هرروز بزنی  ورزش کن برای تخمدانات

دائم میشورم صورتمو 

برای تنبلی هم تازگی با یه پیج آشنا شدم خیلی خوبه

البته اگه همت کنم کارایی که گفته انجام بدم

مرسی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام خوبین

ستارهst | 3 ثانیه پیش
2791
2779
2792