2777
2789
عنوان

عكساي خودمو خانوادمو ميخام بزارم😍

| مشاهده متن کامل بحث + 925 بازدید | 33 پست

بوگذار

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


@دکمه_سر_آستینم  

تاپیکای مادر شوهر و دعوا با خواهر شوهر و از این حرفا چرا همیشه جذابیت خاصی داره؟😂ادم سیر نمیشه از این تاپیکا لامصب😂😂 تا جایی که بتونم برای تایپکای عکس تگتون میکنم جا نمونید😂🤪⁦✌🏻⁩ لباس تنم الان قرمزه، میدونم به تو ربطی نداشت ولی میتونستی نخونی😊😂😂حالا که لطف کردی تا اینجا چرت و پرتام رو خوندی ریپلای کن بگو چه امضای چرتی دلت خنک شه، نه اصن هر چه دل تنگت خواست بگو😂 راستی هیچ وقت یادمون نره پشت هر کدوم از این تاپیکا یه ادم واقعی نشسته نه مجازی! دل کسیو نشکنیم🙂⁦♥️⁩کجا میری نرو هنوز امضام ادامه داره😂میخوام چند تا رمان قشنگ بهت معرفی کنم: کوئوکا، فصل وصال، بی تو جهانم خالیست، ارثیه مادربزرگ، تب تند پیراهنت.خواننده مورد علاقم محسن یگانه و محسن چاوشیه .همیشه اهنگاشون ارامش میده.همه اینا به تو ربطی نداشت اره میدونم وقتت تلف شد😐😝با ارزوی موفقیت از طرف یه سینگل😂

فقط زودا   

دختر نازنینم… تو همان رویای شیرینی هستی که در دلِ ناامیدی به حقیقت پیوست. آمدنت مثل نوری بود که تاریکی را شکست و به من یاد داد هنوز هم معجزه‌ها اتفاق می‌افتند.

یک قرن بعد

تاپیکای مادر شوهر و دعوا با خواهر شوهر و از این حرفا چرا همیشه جذابیت خاصی داره؟😂ادم سیر نمیشه از این تاپیکا لامصب😂😂 تا جایی که بتونم برای تایپکای عکس تگتون میکنم جا نمونید😂🤪⁦✌🏻⁩ لباس تنم الان قرمزه، میدونم به تو ربطی نداشت ولی میتونستی نخونی😊😂😂حالا که لطف کردی تا اینجا چرت و پرتام رو خوندی ریپلای کن بگو چه امضای چرتی دلت خنک شه، نه اصن هر چه دل تنگت خواست بگو😂 راستی هیچ وقت یادمون نره پشت هر کدوم از این تاپیکا یه ادم واقعی نشسته نه مجازی! دل کسیو نشکنیم🙂⁦♥️⁩کجا میری نرو هنوز امضام ادامه داره😂میخوام چند تا رمان قشنگ بهت معرفی کنم: کوئوکا، فصل وصال، بی تو جهانم خالیست، ارثیه مادربزرگ، تب تند پیراهنت.خواننده مورد علاقم محسن یگانه و محسن چاوشیه .همیشه اهنگاشون ارامش میده.همه اینا به تو ربطی نداشت اره میدونم وقتت تلف شد😐😝با ارزوی موفقیت از طرف یه سینگل😂
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز