2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

mahsa934
عضویت: 1400/05/23
تعداد پست: 1

من العان ۶ ماهم تموم شده دارم ماه هفت رو پر میکنم و تحت نظر این خانم اخوان بودم.طبق حرف های مادرم پیش این خانم رفتم چون خودمو دنیا آورده بود..انقدر پشیمونم که العان مجبور به عوض کردن دکترم شدم.تشخیص هاش درست نیست و از نظر روحی انقدر منو بهم ریخت..ب من میگفت بچه پایینه و فلانی و در صورتی که پیش سونوگراف میرفتم میگفت نه بچه بالاست خوبه.هردفعه رفتم بماند که ۶ ساعت نشیتم فقط..پر از استرس شدم برگشتم.دوران بارداریم جهنم شده.بسیار بداخلاقه و فقط اونایی ک بچشون پسره رو تحویل میگیره هرکی بگه دختر دارم میگه اشکال نداره انشالله بعدی پسر..و اصلا مریض هاشو یادش نمیمونه سنش بالاست.و در هربار معاینه ۴ الی ۵ نفر رو میفرسته داخل..من تا الان جمعا ۵ کیلو اضافه کردم بمن گفت خیلی چاق شدی.خطرناکه..در کل من راضی نبودم به انتظارش نمی ارزه.بداخلاقه خیلی.هردفعه میگفت بچه پایین اومده افسردگی گرفتم.درحالی که تشخیصش اشتباه بود.تازه انقدر نامنظمه که همه میگن سر زایمان دیر میاد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز