2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام . منم هفته دیگ این آزمون رو دارم 

 شما تا چه حدودی خوندین ؟ چن نفر رقیب دارین ؟ زبان انگلیسی و ادبیات و دینی هس منابع ازمونتون درسته ؟

میشه یه صلوات واسه زندگیم بفرستی . بگو منم بفرستم واست مرسی 😘 درباره آزمون استخدامی بهورزی سوالی داشتی ازم بپرس گلم با کمال میل جواب میدم بهت😊

سوالای استخدامی خوندی شما یا از کتاب ؟ من زیاد انگلیسی بلد نیستم شاید نزنم انگلیسی 

میشه یه صلوات واسه زندگیم بفرستی . بگو منم بفرستم واست مرسی 😘 درباره آزمون استخدامی بهورزی سوالی داشتی ازم بپرس گلم با کمال میل جواب میدم بهت😊

سلام درسته منم هفته دیگه آزمون دارم فک کنم تو یه منطقه هستیم دوتامون درخواست دوستی میدم قبول کنید تا راحتتر با هم تبادل اطلاعات کنیم

من دینی و ادبیات و خوب کوندم فقط هم نمونه سوال خوندم ازین دوتا دو روزه دارم زبان انگلیسی میخونم هیچی نمیدونم ازش تا اینکه رفتم جزوه شو پیدا کردم حالا دارم جزوشو میخونم

من خودم یه نفرم رقیب ندارم 

ما چی؟

گر تو با بد بد کنی پس فرق چیست؟!

خوش به حالت رقیب نداری دراومدی دیگ . تبریک میگم از الان بهتون 🤗

میشه یه صلوات واسه زندگیم بفرستی . بگو منم بفرستم واست مرسی 😘 درباره آزمون استخدامی بهورزی سوالی داشتی ازم بپرس گلم با کمال میل جواب میدم بهت😊

نمونه سوال خوندی منظور همین سوالای استخدامی که میفروشن تو گوگل یا چی ؟؟

میشه یه صلوات واسه زندگیم بفرستی . بگو منم بفرستم واست مرسی 😘 درباره آزمون استخدامی بهورزی سوالی داشتی ازم بپرس گلم با کمال میل جواب میدم بهت😊

من زیاد اشنا نیستم به سایت چجوری قبول کنم درخواست دوستی رو ؟

میشه یه صلوات واسه زندگیم بفرستی . بگو منم بفرستم واست مرسی 😘 درباره آزمون استخدامی بهورزی سوالی داشتی ازم بپرس گلم با کمال میل جواب میدم بهت😊

اونجوری میگن که بخونی . وقتی دیگه رقیب نداری و یک نفری پس شما درمیای دیگ . به جز شما کس دیگه ای نیس ک 

میشه یه صلوات واسه زندگیم بفرستی . بگو منم بفرستم واست مرسی 😘 درباره آزمون استخدامی بهورزی سوالی داشتی ازم بپرس گلم با کمال میل جواب میدم بهت😊
اونجوری میگن که بخونی . وقتی دیگه رقیب نداری و یک نفری پس شما درمیای دیگ . به جز شما کس دیگه ای نیس ...


خدا کنه همینجوری باشه که میگی😁😍

گر تو با بد بد کنی پس فرق چیست؟!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

موندیم خونه

maneligirl | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش