دل درد شدید دارم صبح پاشدم نمی تونستم یجا بشینم یا وایسم حال تهو هم داشتم و ببخشیداسهالم داشتم ولی الان قرص خوردم با چایی نبات بهترم ممکنه اپاندیس باشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من استفراغ داشتم با درد شدید سمت راست و دور ناف دکتر تا آروم جای دردو فشار میداد میمردم از درد
چطوری تشخیص دادن منم درد میگیره دست میزنی بعضی وقتا خیلی کم درد میگیره ولی یهو ول کنی از درد میمیرم صبح داشتم بالا میاوردم جلوی خودمو گرفتک اشتهام نداشتم ناهار و صبحونه نخوردم ساعت پنج شیش یه چایی و شیرینی خوردم
ببین عزیزم گفتم دیگه اول از همه اینه که بعد از خوردن غذا فعالیت سنگین داشته باشی بعد بی حالی درد دور ناف کم کم درد زیر شکم و سمت راست تهوع استفراغ اسهال و گر گرفتی بدن