2789
چیکار کنم دردام شروع شه ؟ الان یکم خونریزی دارم امروز معاینه کردن

چیکار داری بزار وقتش بشه خودش شروع میشه.من سر دومی با اینکه سز بودم موندم تا دقیقه آخر انقباضات رحم که شروع شد رفتم بستری شدم

وقتی میگم خواهرام منظورم جاریمو خواهرشوهرم هستن.من تک فرزندم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خیلی پیاده روی میکنم ولی تاثیر نداشته

میگم که..ولی خوب بهداشت که میرم همش میگن پیاده روی کن ولی راه که میرم خیلی اذیت میشم انگار یهو زیر دلم رو باد میکنن یا یه درد وحشت ناکی اونجام رو میگیره مثل سوزن فرو کردن میمونه

اخه من طبیعی میخوام . میگن الان توی ۳۹ هفته ۱ونیم سانت بازشده

واسه طبیعی ام باید بمونی که وقتش بشه.بچه تو هفته های آخر کزن میگیره.حالا این یک هفته زیاده

وقتی میگم خواهرام منظورم جاریمو خواهرشوهرم هستن.من تک فرزندم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792