mohadesejooon مدیر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 عنوان درد ودل | مشاهده متن کامل بحث + 129 بازدید | 34 پست کسی هست بیاد درد و دل کنیم بدجور دلم گرفته 🥺🥺🥺😭😭😭😭😭 انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔 1399/11/26 | 01:54 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شادرخ عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 1623 دلم داره از غصه میترکه بخدا اون از خونه پدریم که بابام باکمربند میزد منو و بخاطر اینکه بابام اخلاقش ... مشکلت چیه الان؟
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 نه گلم، مرسی از مهربونیت کاش زندگی همه خوب بود دلم خیلی به حال خودم میسوزه انقدر درد میکشم اما آدم توداری ام انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 حالا با همسرت تفاهم داری خوبه باهات ؟ آره خوبیم مشکل اینجاست من مطمئنم من نمیتونم باردار شم و میخوام از همسرم جدا شم از دنیا از زندگی خسته ام انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
شادرخ عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 1623 تو داری بعدا میشه درد و مرض ی جایی به خودت میاد میگی واقعا چرا اینقدر خودمو عذاب دادم
شادرخ عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 1623 آره خوبیم مشکل اینجاست من مطمئنم من نمیتونم باردار شم و میخوام از همسرم جدا شم از دنیا از زند ... از کجا مطمعنی؟
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 مشکلت چیه الان؟ مشکلم اینه خیلی بدبختم که باید برم ام آر آی توی ۲۱ سالگی باید این همه درد بکشم تازه فردا قراره دوتا دندون هم بکشم دوست دارم فقط گریه کنم انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 تو داری بعدا میشه درد و مرض ی جایی به خودت میاد میگی واقعا چرا اینقدر خودمو عذاب دادم من از بچگی مریض بودم الانم آلرژی تنفسی پیدا کردم شوهرم میگه دلم به حالت میسوزه همیشه مریضی انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 از کجا مطمعنی؟ دکترم همیشه امید میداد ایندفعه گفت با این وضع بدنت نمیتونی باردار شی انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
شادرخ عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 1623 عزیزممم به خاطر دو تا دندون و ام ار ای ناراحتی من تو ازمایشگاه کار میکردم اینقدر جوون سرطانی و ام اسی دیدم اینقدر بچه های کوچیک که سرطان و تومور داشتن اخه دندونم ناراحتی داره فدات شم منم دوتا دندون جراحی کردم ۱۸ سالگی ۱۹ سالگی ام ار ای دادم
شادرخ عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 1623 همه مریضی هات از اعصابته معلومه خود خوری میکنی درمان کن بعد باردار شو با پیش چندتا دکتر دیگه برو
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 عزیزممم به خاطر دو تا دندون و ام ار ای ناراحتی من تو ازمایشگاه کار میکردم اینقدر جوون سرطانی و ام اس ... بخدا خیلی درد کشیدم نمیتونم خونه مو تمیز کنم کمرم درد میگیره میشینم گریه میکنم خسته شدم انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
shivai77 عضویت: 1399/02/18 تعداد پست: 1720 آره خوبیم مشکل اینجاست من مطمئنم من نمیتونم باردار شم و میخوام از همسرم جدا شم از دنیا از زند ... چرا واسه چی چجوری مطمئن هسی الان هیچ مورد ناباروری نداریم که قابل درمان نباشه
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 همه مریضی هات از اعصابته معلومه خود خوری میکنی درمان کن بعد باردار شو با پیش چندتا دکتر دیگه برو&nbs ... بهم گفتن ناراحت نشو عصبی نشو استرس نداشته باش همه اش برام ممنوعه اگه بشم دردام شروع میشه انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
شادرخ عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 1623 بخدا خیلی درد کشیدم نمیتونم خونه مو تمیز کنم کمرم درد میگیره میشینم گریه میکنم خسته شدم من خودمم کمر درد شدید دارم اعصاب واسم نمونده بروپیش ی دکت کار بلد سنی نداری که اینقدر زود جا میزنی
mohadesejooon مدیر استارتر عضویت: 1398/04/10 تعداد پست: 18357 چرا واسه چی چجوری مطمئن هسی الان هیچ مورد ناباروری نداریم که قابل درمان نباشه کاش میشد تازه میفهمم مادر شدن لیاقت میخواد من ندارم انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔