الهی ب حق امام حسین هر ک بچه میخاد خدا بهش بده اصلا زندگی بدون بچه بلکه سختی های خودشو داره ولی خیلی شیرینه بچم 6 ماهشهه الهی قربونش بشم وای همش فک میکنم ن ی دفعه گم بشه ن ی دفعه ازم بگیرنش هزارن فکر عجیب میکنم چون خیلی بهش وابسته هستم انشاالله ب حق جدم امام حسین هر کسی بچه میخاد خدا بهش بده