2777
2789
میدونم نمیتونم خودکشی کنم و مجبورم ادامه بدم 😔

گلم روزای سخت میگذره..درسته که به نظرم خیلی طولانی میاد و فکر میکنیم دیگه هیچوقت هیچی درست نمیشه ولی دقیقا ی روز درست میشه همه چیز .

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

شاید یکی مثل من اتیشش اون لحظه تند بود و این کارو کرد واقعا جون ادما براتون مهم نیست اگر درک نمیکن ...

اخه چرا حرف الکی خب میزنی؟ بچه برو بازیتو کن تورو چ ب این حرفا و کارا. جو میدی اول صبحی

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قرص برنج راحت بدون درد

قرص برنج راحت بدون درد؟؟؟؟ من دوستم قرص برنج خورد جلو چشمام جون داد تمام اندام داخلیش و ذوب کرده بود داشت از تشنگی هلاک میشد ولی اجازه نداشتیم بهش آب بدیم .فقط با دستمال لبش و تر میکردیم .که دکتر اومد گفت بهش آب بدید بخوره 😔 کارش تموم شده بود. بدترین مرگی بود که دیدم .ده ساله زیر خاکه دختر مثل هوری 

قرص برنج راحت بدون درد؟؟؟؟ من دوستم قرص برنج خورد جلو چشمام جون داد تمام اندام داخلیش و ذوب کرده بود ...

والا بهترین کارو کرده میخواسته بمونه تو این دنیا ک همش شده فساد و گرونی و بدبختی

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
اخه چرا حرف الکی خب میزنی؟ بچه برو بازیتو کن تورو چ ب این حرفا و کارا. جو میدی اول صبحی

تو جای من نیستی پس لطفا قضاوت نکن 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

اخه چرا حرف الکی خب میزنی؟ بچه برو بازیتو کن تورو چ ب این حرفا و کارا. جو میدی اول صبحی

چند سالته اینقدر بی ادب و نامحترمانه صحبت میکنی

مگر من گفتم شما بیاید تو تاپیکم نظر بدید؟؟ زندگی من به خودم مربوطه 

نمیتونی همدردی کنی بیخود میکنی میای مشاوره میدی 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

چند سالته اینقدر بی ادب و نامحترمانه صحبت میکنی مگر من گفتم شما بیاید تو تاپیکم نظر بدید؟؟ زندگی من ...

برووو بابا.حالت خوش نیست. تو اومدی نوشتی با چی خود کشی کنم. دیونه ای انگار. زندگی تو ب من چ. اه ولم کن ریپ نزن دیگ 

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
فکر خودکشی بده. خودم داشتم . و متأسفانه بعد از مدتی اقدام کردم. باید سریعأ با مشاور تماس بگیری. مگر ...

ممنون عزیزم الان حال روزت چطوره بهتری 

من بخاطر پسرمم که شده مجبورم  تحمل کنم ، فکرش گاهی  میاددتو ذهنم اما مطعمنم دل جرعتشو ندارم 😔

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

برووو بابا.حالت خوش نیست. تو اومدی نوشتی با چی خود کشی کنم. دیونه ای انگار. زندگی تو ب من چ. اه ولم ...

باشه عزیزم آروم باش ❤ درست میگی خودم پرسیدم 

ممنون از راهنماییت😘


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز